Нова кампанія Red Baron обійшла заборону Netflix на обмін паролями
31 Тра 2023, 14:01

Нова кампанія Red Baron обійшла заборону Netflix на обмін паролями

Рекламна акція Red Baron «Pizza sharing» була проведена у відповідь на припинення обміну паролями на стрімінговому сервісі Netflix.

Бренд замороженої піци Red Baron запустив кампанію, яка злегка висміяла нещодавню заборону Netflix на спільне використання паролів. Згідно з дослідженням 2022 року, це обмеження, яке було офіційно запроваджено минулого тижня, зачепило 40% американських інтернет-користувачів, які мають спільні акаунти для стрімінгових сервісів.

Хоча епоха спільного використання паролів, можливо, вже минула, Red Baron заохочує «ділитися піцою» з родиною та друзями за допомогою лімітованої акції, яка пропонує споживачам безкоштовні купони на піцу Red Baron. Купони стали доступні на сайті бренду та були розпродані трохи більше ніж за годину.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Акція супроводжувалася фальшивими кінопостерами до кількох TV-шоу та фільмів, що популярні на стрімінгових платформах та пов’язані з піцою. Наприклад, це були «Кола» та «Загадкові трикутники», які здаються схожими на шоу типу серіалу «Стародавні прибульці», а також романтичні комедії на кшталт «Піца мого серця» та «El Beso del Queso».

«Ми віримо, що все смакує краще, коли ним насолоджуються разом, і в Red Baron pizza ми прагнемо зібрати людей за столом, щоб розділити легку, смачну їжу, – сказала Медді Ессман, старший менеджер з маркетингу компанії Schwan’s Company. – Ми раді, що кампанія Pizza Sharing може допомогти заохотити споживачів насолоджуватися спільною їжею та особистими зв’язками, яких їм бракувало протягом останніх кількох років через пандемію».

Креативне агентство TBWA\Chiat\Day LA очолило цю кампанію.

Розкажіть друзям про новину