Nike оголосив, що .Swoosh, його web3-платформа, яка була запущена в бета-версії в листопаді, незабаром випустить свою першу колекцію діджитал кросівок. Нова колекція під назвою Our Force 1 (OF1) – це «данина першим 50 рокам існування Nike і вшанування креативності та універсальності кросівок Air Force 1», як написала компанія у своєму блозі.
Вперше випущені у 1982 році і названі на честь служби перельотів, якою користуються президенти США, Nike Air Force 1 (AF1) спочатку були розроблені як баскетбольні кросівки і з тих пір, можливо, стали однією з найбільш популярних моделей взуття в історії. Минулого року, в 40-ту річницю дебюту кросівок, колекція Air Force 1 під брендом Louis Vuitton, створена покійним дизайнером Вірджілом Абло, була продана на аукціоні Sotheby’s за загальну суму понад $25,3 млн, причому одна пара була продана майже за $353 000.
Протягом багатьох років AF1 пройшли кілька ітерацій. Тепер вони ось-ось перейдуть з фізичної реальності у віртуальну.
Кампанія Our Force 1 включає в себе елементи співтворчості та співпраці, які Nike позиціонує як основні принципи, що лежать в основі .Swoosh. (Одразу після запуску в листопаді Nike описала свою нову платформу як простір, де шанувальники бренду та цифрові художники можуть зустрітися «для створення та володіння майбутнім спорту»). Nike заявив, що колекція включатиме віртуальні кросівки AF1, які були розроблені Nike та чотирма незалежними діджитал художниками, переможцями нещодавнього конкурсу в соціальних мережах, організованого брендом.
Бренд випускає свою нову віртуальну колекцію кросівок з відсилкою як до минулого, так і до майбутнього. У діджитал коробці «Класичний ремікс» шанувальники можуть знайти віртуальні моделі AF1 з 1982 по 2007 рік, або «більш унікальні, кастомні AF1 з ностальгічним відтінком», як зазначено в блозі. Діджитал коробка «Нова хвиля», з іншого боку, містить віртуальні моделі AF1 з 2007 року і далі, «або виразні, кастомні AF1 з більш футуристичним відтінком».
Each AF1 in the collection is housed within one of two OF1 Boxes – Classic Remix and New Wave. pic.twitter.com/p7J26PXb2w
— .SWOOSH (@dotSWOOSH) April 5, 2023
Обидві коробки коштують $19,82. Придбати їх можна буде виключно у спільноті .Swoosh, починаючи з Airdrop для випадково обраних учасників 8 травня, а потім відкривши доступ для всіх учасників 10 травня.
Оголошення Nike сформулював мовою, яка явно має на меті утримати учасників .Swoosh і зацікавити їх: «Незабаром після відкриття коробки OF1 кожне віртуальне творіння буде супроводжуватися 3D-файлом, який власник може завантажити і використати для самовираження у новий спосіб. У найближчому майбутньому .Swoosh представить інші нові утиліти та переваги для цих унікальних віртуальних творінь Nike, такі як ексклюзивні фізичні продукти або досвід», – написав бренд.
Віртуальна індустрія моди злетіла до небес у 2022 році. Минулого року відбувся перший в історії Metaverse Fashion Week (MVFW), а в листопаді було оголошено, що Школа дизайну Парсонса планує почати пропонувати курс віртуальної моди у партнерстві з ігровою платформою Roblox. Крім того, глобальне опитування, опубліковане Virtue Worldwide у березні 2022 року, показало, що переважна більшість (82%) респондентів придбали принаймні один віртуальний предмет одягу. Цей ентузіазм, безсумнівно, дещо зменшився після так званої криптозими та фінансових труднощів, з якими зіткнувся бренд Meta – бренд, який зі зрозумілих причин у багатьох людей найтісніше асоціюється з метавсесвітом.