Щоб відзначити початок Олімпійських ігор 2024 року, Nike об’єднався з однією з найвідоміших визначних пам’яток Парижа, Центром Помпіду, для проведення двотижневого свята спорту та культури.
Наслідуючи нещодавню кампанію бренду, що демонструє стійкість Олімпійської команди біженців МОК, виставка «Art of Victory» простежить історію однієї з найбільш титулованих інновацій Nike — кросівок Air та її вплив на світ спорту.
«Я думаю, що послання цього партнерства для мене полягає в тому, щоб йти вперед і бути сміливим, коли у вас є хороша ідея», — каже дизайнер Nike Тінкер Хетфілд, який вважає вивернуту навиворіт архітектуру Помпіду натхненням для технології повітряної амортизації, яку він інтегрував у кросівки Air Max 1, що були вперше випущені в 1987 році.
Паралельно з виставкою Nike перетворить миттєво впізнаваний фасад музею на полотно, на якому буде розміщено серію захоплюючих спортивних подій, включаючи відео та анімації, що розповідають про відомих спортсменів та деякі з шедеврів, що зберігаються в стінах музею.
Тим часом, французький художник Рафаель Зарка та архітектор Жан-Бенуа Ветільяр створили скейтбордну скульптуру «Cycloid Piazza» на замовлення музею за підтримки Nike, запрошуючи публіку долучитися до менш традиційного олімпійського виду спорту, який привернув до себе величезну увагу з моменту свого дебюту в Токіо три роки тому.