28 Тра 2024, 11:35

«Я з рингу»: ролик Nike розповів про те, звідки насправді родом спортсмени-біженці

Напередодні Паризької Олімпіади 2024 нова кампанія Nike «Watch Where We’re Going» відзначила триваюче партнерство компанії з Олімпійським комітетом у справах біженців, зокрема ставши офіційним постачальником екіпіровки для Олімпійської збірної біженців і підтримавши паризьку програму Terrains d’Avenir, спрямовану на надання жінкам і дівчатам ширшого доступу до спорту.

Раніше цього року боксерка Сінді Нгамба також стала першою членкинею Олімпійської збірної біженців, яка приєдналась до реєстру спортсменів Nike. Нгамба, яка покинула свою батьківщину, Камерун, у віці 11 років, зараз живе і тренується у Великобританії, де вона є триразовою національною чемпіонкою з боксу і тренеркою молодих спортсменів.

Ролик, створений агенцією Wieden+Kennedy Amsterdam, акцентує увагу на несправедливій правді про те, що спортсменів-біженців часто визначають за їхнім минулим досвідом, натомість переходить до розповіді, зосередженої на їхній стійкості, наполегливій праці та спортивному дусі.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

У ролику знялися четверо членів Олімпійської збірної біженців, включаючи саму Нгамбу, а також дзюдоїста Мохаммада Рашнонежада, велосипедистку Ейєру Гебру та бігунку на 800 метрів Періну Локуре Наканг. Спортсмени намагаються вирішити питання ідентичності, підкреслюючи, що, хоча вони можуть бути родом з різних країн, їх об’єднує одне й те саме нестримне бажання ніколи не здаватися.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео