28 Тра 2024, 11:35

«Я з рингу»: ролик Nike розповів про те, звідки насправді родом спортсмени-біженці

Напередодні Паризької Олімпіади 2024 нова кампанія Nike «Watch Where We’re Going» відзначила триваюче партнерство компанії з Олімпійським комітетом у справах біженців, зокрема ставши офіційним постачальником екіпіровки для Олімпійської збірної біженців і підтримавши паризьку програму Terrains d’Avenir, спрямовану на надання жінкам і дівчатам ширшого доступу до спорту.

Раніше цього року боксерка Сінді Нгамба також стала першою членкинею Олімпійської збірної біженців, яка приєдналась до реєстру спортсменів Nike. Нгамба, яка покинула свою батьківщину, Камерун, у віці 11 років, зараз живе і тренується у Великобританії, де вона є триразовою національною чемпіонкою з боксу і тренеркою молодих спортсменів.

Ролик, створений агенцією Wieden+Kennedy Amsterdam, акцентує увагу на несправедливій правді про те, що спортсменів-біженців часто визначають за їхнім минулим досвідом, натомість переходить до розповіді, зосередженої на їхній стійкості, наполегливій праці та спортивному дусі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У ролику знялися четверо членів Олімпійської збірної біженців, включаючи саму Нгамбу, а також дзюдоїста Мохаммада Рашнонежада, велосипедистку Ейєру Гебру та бігунку на 800 метрів Періну Локуре Наканг. Спортсмени намагаються вирішити питання ідентичності, підкреслюючи, що, хоча вони можуть бути родом з різних країн, їх об’єднує одне й те саме нестримне бажання ніколи не здаватися.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео