Нідерландський мобільний оператор заховав у каміні ваучери на перегляд різдвяних фільмів
31 Гру 2024, 11:31

Нідерландський мобільний оператор заховав у каміні ваучери на перегляд різдвяних фільмів

Телекомунікаційний бренд KPN пропонує найбільший вибір розваг у Нідерландах. Але що сьогодні люди воліють транслювати у святкові дні? Диджитал камін.

Цього різдвяного сезону KPN вирішив створити власний камін, сповнений розваг. Це 6-годинний вогонь на YouTube, який продовжує горіти за допомогою полін, позначених кодами ваучерів. Кіномани можуть ввести ці коди через меню свого телевізора, щоб переглянути безкоштовні святкові фільми — до того, як вони згорять.

Камін доступний для перегляду на YouTube-каналі KPN з 24 грудня.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео