Нідерландський мобільний оператор заховав у каміні ваучери на перегляд різдвяних фільмів
31 Гру 2024, 11:31

Нідерландський мобільний оператор заховав у каміні ваучери на перегляд різдвяних фільмів

Телекомунікаційний бренд KPN пропонує найбільший вибір розваг у Нідерландах. Але що сьогодні люди воліють транслювати у святкові дні? Диджитал камін.

Цього різдвяного сезону KPN вирішив створити власний камін, сповнений розваг. Це 6-годинний вогонь на YouTube, який продовжує горіти за допомогою полін, позначених кодами ваучерів. Кіномани можуть ввести ці коди через меню свого телевізора, щоб переглянути безкоштовні святкові фільми — до того, як вони згорять.

Камін доступний для перегляду на YouTube-каналі KPN з 24 грудня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину