Netflix створив секретний соус із популярного тайського фільму
19 Кві 2023, 17:27

Netflix створив секретний соус із популярного тайського фільму

Тайська компанія Roza, що виробляє соус, співпрацювала з Netflix Thailand, щоб створити перший у світі соус «від фільму до кухні», втіливши страву з популярного фільму в життя.

Соус є одним з головних героїв популярного тайського фільму Netflix «Голод», який став фільмом номер один у Таїланді та третім за популярністю фільмом у світі після його виходу на екрани.

Фільм розповідає історію Аой, яка керує сімейним рестораном смаженої локшини до того, як її запрошують приєднатися до команди шеф-кухарів №1 у Таїланді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Фільм досліджує напругу між двома парадигмами світу їжі – вишуканою їжею та вуличною їжею, а також розповідає про сімейний секретний рецепт шеф-кухаря Аоя.

Страва з локшини відіграє важливу роль у фільмі, і згодом, коли успіх фільму зростав, люди полювали за інгредієнтами, щоб відтворити цю страву.

Roza співпрацювала з Wunderman Thompson Thailand, Netflix Thailand та командою відомих шеф-кухарів, а також професійною R&D командою Roza, щоб створити соус Roza Chef@Home Hunger. Запуск соусу, який можна придбати в супермаркетах по всій країні, включає в себе активність в магазинах, включно з активаціями у соціальних мережах.

Хун Сувіт Вангпаттанамонгкол, директор з маркетингу Hi-Q Food Product Co Ltd, каже: «Соус Roza Chef@Home Hunger створений спільно з Netflix, щоб забезпечити зручність приготування їжі для споживачів. Маючи лише одну пляшку Roza Chef@Home, кожен може стати шеф-кухарем у себе вдома, адже ми віримо, що час, проведений разом за трапезою, є найціннішим часом для родини. Наша мета в Roza — бути компанією харчових рішень, яка робить сім’ї щасливими. Можливість працювати з Netflix над фільмом «Голод» збагатила співпрацю бренду з цією свіжою та захоплюючою концепцією. Результат вийшов потужним».

Пак Ваннасірі, креативний директор Wunderman Thompson Thailand, каже: «Ця співпраця зайняла у нас рік, починаючи з R&D, закінчуючи виробничою лінією та дистрибуцією. Від світу розваг до вашої кухні, соус Roza Chef@Home Hunger — це наступний рівень брендового досвіду, де кожен може втамувати голод від екрану до столу за п’ять хвилин. Ми створюємо бренд, а не просто трюк або одноразовий лімітований продукт».

Розкажіть друзям про новину