Netflix створив секретний соус із популярного тайського фільму
19 Кві 2023, 17:27

Netflix створив секретний соус із популярного тайського фільму

Тайська компанія Roza, що виробляє соус, співпрацювала з Netflix Thailand, щоб створити перший у світі соус «від фільму до кухні», втіливши страву з популярного фільму в життя.

Соус є одним з головних героїв популярного тайського фільму Netflix «Голод», який став фільмом номер один у Таїланді та третім за популярністю фільмом у світі після його виходу на екрани.

Фільм розповідає історію Аой, яка керує сімейним рестораном смаженої локшини до того, як її запрошують приєднатися до команди шеф-кухарів №1 у Таїланді.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Фільм досліджує напругу між двома парадигмами світу їжі – вишуканою їжею та вуличною їжею, а також розповідає про сімейний секретний рецепт шеф-кухаря Аоя.

Страва з локшини відіграє важливу роль у фільмі, і згодом, коли успіх фільму зростав, люди полювали за інгредієнтами, щоб відтворити цю страву.

Roza співпрацювала з Wunderman Thompson Thailand, Netflix Thailand та командою відомих шеф-кухарів, а також професійною R&D командою Roza, щоб створити соус Roza Chef@Home Hunger. Запуск соусу, який можна придбати в супермаркетах по всій країні, включає в себе активність в магазинах, включно з активаціями у соціальних мережах.

Хун Сувіт Вангпаттанамонгкол, директор з маркетингу Hi-Q Food Product Co Ltd, каже: «Соус Roza Chef@Home Hunger створений спільно з Netflix, щоб забезпечити зручність приготування їжі для споживачів. Маючи лише одну пляшку Roza Chef@Home, кожен може стати шеф-кухарем у себе вдома, адже ми віримо, що час, проведений разом за трапезою, є найціннішим часом для родини. Наша мета в Roza — бути компанією харчових рішень, яка робить сім’ї щасливими. Можливість працювати з Netflix над фільмом «Голод» збагатила співпрацю бренду з цією свіжою та захоплюючою концепцією. Результат вийшов потужним».

Пак Ваннасірі, креативний директор Wunderman Thompson Thailand, каже: «Ця співпраця зайняла у нас рік, починаючи з R&D, закінчуючи виробничою лінією та дистрибуцією. Від світу розваг до вашої кухні, соус Roza Chef@Home Hunger — це наступний рівень брендового досвіду, де кожен може втамувати голод від екрану до столу за п’ять хвилин. Ми створюємо бренд, а не просто трюк або одноразовий лімітований продукт».

Розкажіть друзям про новину