Netflix представив тематичні вбиральні для перегляду серіалів
04 Бер 2024, 13:57

Netflix представив тематичні вбиральні для перегляду серіалів

Несподіваним і зухвалим кроком Netflix представив в Австралії нову концепцію під назвою «Tudunnies», яка має на меті відзначити свій фандом у нетрадиційний спосіб.

«Tudunny» поєднує в собі фірмовий звук Netflix «тудум» та австралійський сленговий термін для позначення туалету — «dunny».

Ця ініціатива з’явилася після того, як з’ясувалося, що 21% австралійських глядачів зізнались, що переглядають контент Netflix під час відвідування туалету.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Скориставшись цією унікальною звичкою глядачів, Netflix вирішив поєднати комфорт перегляду з необхідністю справляти природні потреби.

Ця інноваційна концепція була реалізована через представлення трьох окремих «Tudunnies», кожен з яких створений за мотивами культових серіалів Netflix — «Гра в кальмара», «Емілі в Парижі» та «Школа розбитих сердець».

Цей крок підкреслює прагнення Netflix налагоджувати зв’язок зі своєю аудиторією за допомогою інноваційних та іноді несподіваних засобів, посилюючи ідею про те, що фандом не знає кордонів — навіть дверей вбиральні.

Розкажіть друзям про новину