Netflix представив AR-вино, натхненне реаліті-шоу «Любов сліпа»
06 Лют 2024, 17:00

Netflix представив AR-вино, натхненне реаліті-шоу «Любов сліпа»

Netflix у партнерстві з виноробнею Cupcake Vineyards створили Шардоне «Love is Wine» напередодні прем’єри шостого сезону популярного реаліті-шоу «Любов сліпа».

Пляшка Шардоне «Love is Wine» натхненна культовими золотими келихами, якими користуються учасники шоу, а вино має ноти вершкового масла, абрикоса, яблука та ванілі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Love Is Blind (@loveisblindnetflix)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Споживачі можуть відсканувати QR-код під кришкою вина, щоб переглянути сцену в доповненій реальності та отримати шанс виграти поїздку на романтичний курорт у Плая-дель-Кармен у Мексиці, що фігурує в шоу.

Щоб відзначити запуск вина, колишні учасники шоу «Любов сліпа» з’явились у промо-ролику, в якому вони повели шанувальників у жартівливу подорож зізнань у коханні, кульмінацією якої стало відкриття того, що їхнім таємничим побаченням насправді було Шардоне «Love is Wine».

Успіх цієї унікальної колаборації підтверджується тим, що вино було розпродане онлайн протягом перших трьох днів з моменту запуску, але його запаси будуть поповнюватися до квітня, а зараз воно також доступне в деяких мережах магазинів Америки.

Розкажіть друзям про новину