Netflix представив AR-вино, натхненне реаліті-шоу «Любов сліпа»
06 Лют 2024, 17:00

Netflix представив AR-вино, натхненне реаліті-шоу «Любов сліпа»

Netflix у партнерстві з виноробнею Cupcake Vineyards створили Шардоне «Love is Wine» напередодні прем’єри шостого сезону популярного реаліті-шоу «Любов сліпа».

Пляшка Шардоне «Love is Wine» натхненна культовими золотими келихами, якими користуються учасники шоу, а вино має ноти вершкового масла, абрикоса, яблука та ванілі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Love Is Blind (@loveisblindnetflix)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Споживачі можуть відсканувати QR-код під кришкою вина, щоб переглянути сцену в доповненій реальності та отримати шанс виграти поїздку на романтичний курорт у Плая-дель-Кармен у Мексиці, що фігурує в шоу.

Щоб відзначити запуск вина, колишні учасники шоу «Любов сліпа» з’явились у промо-ролику, в якому вони повели шанувальників у жартівливу подорож зізнань у коханні, кульмінацією якої стало відкриття того, що їхнім таємничим побаченням насправді було Шардоне «Love is Wine».

Успіх цієї унікальної колаборації підтверджується тим, що вино було розпродане онлайн протягом перших трьох днів з моменту запуску, але його запаси будуть поповнюватися до квітня, а зараз воно також доступне в деяких мережах магазинів Америки.

Розкажіть друзям про новину