Netflix у партнерстві з виноробнею Cupcake Vineyards створили Шардоне «Love is Wine» напередодні прем’єри шостого сезону популярного реаліті-шоу «Любов сліпа».
Пляшка Шардоне «Love is Wine» натхненна культовими золотими келихами, якими користуються учасники шоу, а вино має ноти вершкового масла, абрикоса, яблука та ванілі.
Споживачі можуть відсканувати QR-код під кришкою вина, щоб переглянути сцену в доповненій реальності та отримати шанс виграти поїздку на романтичний курорт у Плая-дель-Кармен у Мексиці, що фігурує в шоу.
Щоб відзначити запуск вина, колишні учасники шоу «Любов сліпа» з’явились у промо-ролику, в якому вони повели шанувальників у жартівливу подорож зізнань у коханні, кульмінацією якої стало відкриття того, що їхнім таємничим побаченням насправді було Шардоне «Love is Wine».
Успіх цієї унікальної колаборації підтверджується тим, що вино було розпродане онлайн протягом перших трьох днів з моменту запуску, але його запаси будуть поповнюватися до квітня, а зараз воно також доступне в деяких мережах магазинів Америки.