Netflix все ще розсила’ свої знамениті червоні конверти нетерплячим фанатам, які чекали на друковані копії улюблених серіалів та фільмів.
Але кінець епохи вже близько, і 29 вересня цього року Netflix розішле останні DVD-диски.
Уявіть ситуацію: Людина – кіноман кінця 90-х – 2000-х років, який любить згорнутися калачиком на дивані з мискою попкорну і зануритися у чудовий фільм або телешоу. За допомогою цього сервісу, що базується на підписці, він може взяти напрокат DVD та Blu-ray диски з усіма улюбленими фільмами та телешоу через пошту. Він навіть може створити чергу з усіх шоу, які хотів би переглянути, щоб після того, як надішле диск назад, йому було надіслано новий.
Такий формат споживання розваг зрештою проклав шлях для Netflix до одного з найбільших гігантів стрімінгових сервісів, де замість того, щоб чекати на доставку наступного DVD, потрібно було лише дочекатися оновлення додатку або виходу улюбленого шоу.
«Ці знакові червоні конверти змінили спосіб, у який люди дивилися шоу та фільми вдома, і проклали шлях до переходу на стрімінгове мовлення. Від самого початку нашим членам сподобався вибір і контроль, який пропонували розваги безпосередньо споживачам: широке розмаїття назв і можливість переглядати цілі серії», – зазначає генеральний директор Тед Сарандос. «DVD-диски також призвели до нашої першої спроби створити оригінальне програмне забезпечення – з такими фільмами Red Envelope Entertainment, як «Шеррібебі» та Зак Галіфіанакіс в Live at the Purple Onion».
Зараз, після 5,2 мільярдів відправлень останні червоні конверти розсилаються по світу. Reuters зазначає, що у 2011 році, коли Netflix вперше спробував перетворитися на стрімінговий сервіс під іншою назвою Qwikster, фанати виступили проти цього рішення і скаржилися на цей крок. Врешті-решт його було скасовано.