Netflix надішле свої останні червоні конверти і закриє DVD-прокат
19 Кві 2023, 16:17

Netflix надішле свої останні червоні конверти і закриє DVD-прокат

Netflix все ще розсила’ свої знамениті червоні конверти нетерплячим фанатам, які чекали на друковані копії улюблених серіалів та фільмів.

Але кінець епохи вже близько, і 29 вересня цього року Netflix розішле останні DVD-диски.

Уявіть ситуацію: Людина кіноман кінця 90-х – 2000-х років, який любить згорнутися калачиком на дивані з мискою попкорну і зануритися у чудовий фільм або телешоу. За допомогою цього сервісу, що базується на підписці, він може взяти напрокат DVD та Blu-ray диски з усіма улюбленими фільмами та телешоу через пошту. Він навіть може створити чергу з усіх шоу, які хотів би переглянути, щоб після того, як надішле диск назад, йому було надіслано новий.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Такий формат споживання розваг зрештою проклав шлях для Netflix до одного з найбільших гігантів стрімінгових сервісів, де замість того, щоб чекати на доставку наступного DVD, потрібно було лише дочекатися оновлення додатку або виходу улюбленого шоу.

«Ці знакові червоні конверти змінили спосіб, у який люди дивилися шоу та фільми вдома, і проклали шлях до переходу на стрімінгове мовлення. Від самого початку нашим членам сподобався вибір і контроль, який пропонували розваги безпосередньо споживачам: широке розмаїття назв і можливість переглядати цілі серії», зазначає генеральний директор Тед Сарандос. «DVD-диски також призвели до нашої першої спроби створити оригінальне програмне забезпечення з такими фільмами Red Envelope Entertainment, як «Шеррібебі» та Зак ​​Галіфіанакіс в Live at the Purple Onion».

Зараз, після 5,2 мільярдів відправлень останні червоні конверти розсилаються по світу. Reuters зазначає, що у 2011 році, коли Netflix вперше спробував перетворитися на стрімінговий сервіс під іншою назвою Qwikster, фанати виступили проти цього рішення і скаржилися на цей крок. Врешті-решт його було скасовано.

Розкажіть друзям про новину