22 Вер 2023, 11:45

«Не для продажу»: ролик відзначив незалежність та відкритість The Guardian

В умовах, коли медіаландшафт розділений як ніколи, більшість людей мають тверду думку про провідні газети, на якому б кінці політичного спектру вони не перебували.

The Guardian використав цю різницю думок у своїй останній бренд-кампанії «Not for Sale», яка підкреслює широту ставлення людей до медіакомпаній — від сприйняття їх як важливого джерела інформації до не більше ніж засобу, який можна використовувати, коли прибираєш за собакою.

Ролик показав, як газету сприймають люди по всьому світу. Реакції варіюються від страху до любові, від ненависті до довіри, але, зрештою, видання стверджує, що його «ніколи не контролюють». Ці теми також простежуються у зовнішній рекламі.

Аргумент кампанії полягає в тому, що The Guardian може викликати таку сильну реакцію лише тому, що має безкомпромісний підхід до висвітлення подій, який став можливим завдяки моделі фінансування за рахунок читачів, а не покладається на заможну еліту, яка має власні інтереси в медіа, у фінансуванні своєї роботи (хоча компанія, звісно, співпрацює з потужними брендами в рамках партнерства).

Кампанія, розроблена Lucky Generals у співпраці з внутрішньою командою The Guardian через Oliver, збігається із запуском нового диджитал видання The Guardian, орієнтованого на читачів у Європі. Кампанія є частиною трирічної стратегії, спрямованої на зростання глобальної репутації газети, її диджитал присутності та кількості читачів, які платять за підписку.

«У слогані «Not for Sale» ми зосередилися на тому, що робить The Guardian унікальним у новинному ландшафті, на тому, що оскільки видання фінансується читачами (а не належить контрольним пакетам акцій, тобто мільярдерам чи політикам), на його журналістику неможливо впливати чи контролювати», —  говорить керуючий директор Lucky Generals Крессида Холмс-Сміт.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео