Натуристи стали героями ролику про лікування діабету
09 Сер 2023, 17:22

Натуристи стали героями ролику про лікування діабету

Intuity Medical, Inc., медична технологічна компанія, яка прагне спростити лікування діабету, та креативна та медіа-агенція Cutwater співпрацювали, щоб запустити абсолютно нову бренд-платформу та національну кампанію.

Бренд-платформа «You’re Good to Pogo» втілює в життя кращу альтернативу для контролю рівня глюкози в будь-якому місці. Багато людей соромляться перевіряти рівень цукру в крові в присутності інших людей, тому вони часто роблять тест у найнезручніших місцях. Тепер вони можуть непомітно перевірити рівень цукру на ходу одним натисканням кнопки завдяки фірмовій інновації Intuity Medical, POGO Automatic.

Кампанія складається з двох роликів. У ролику «Pickleball» знято жартівливе інтерв’ю з тими, хто відчуває себе найбільш незручно, носячи на тілі датчик глюкози, наприклад, парою натуристів-піклболістів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Bathroom» – це ще один мок’юментарі з людиною, яка проводила багато часу, тестуючись у тісних кабінках ванної кімнати, що їй довелося почати щось змінювати.

Віце-президент з маркетингу Intuity Medical Дейв Ямаучі додав: «У кожної десятої людини діагностовано діабет, і в розмовах навколо цієї спільноти недостатньо уваги приділяється питанню вибору розсудливості. Intuity Medical прагне підтримувати тих, хто страждає на діабет. Однокрокова перевага POGO Automatic – це простіша альтернатива традиційному моніторингу рівня глюкози в крові та помітним пристроям для безперервного моніторингу рівня глюкози. Оскільки пропозиція «все-в-одному» не вписується в рамки традиційного моніторингу рівня глюкози, напрямок мав бути унікальним і кидати виклик цим нормам».

Медіа-стратегія включає загальнонаціональні діджитал, соціальні, медійні та пошукові платформи. Контент буде підтримуватися програмою для інфлюенсерів, а також брендованими матеріалами для медичних працівників та професіоналів. Керівниця відділу медіа та комунікацій Cutwater Ліззі Раян сказала: «Ми застосовуємо підхід повної воронки: від підвищення обізнаності до освіти та конверсії. Наша цільова аудиторія – люди з діабетом, особи, що здійснюють догляд за хворими, які шукають доступні плани лікування, а також медичні працівники, які їх лікують».

Розкажіть друзям про новину