17 Чер 2024, 12:28

Натовп людей повторив рухи курки у ролику-флешмобі KFC

Креативне агентство Mother London запустило найбільшу крос-платформну кампанію KFC у Великобританії, закликаючи всіх «повірити в курку» за допомогою танцювального відео у стилі флешмобу.

Новина за темою
Загадкові повідомлення звернулись до лондонців із закликом «повірити в курку»

У сучасному світі, де технології, політика та економіка вносять більше плутанини, ніж заспокоєння, KFC хоче, щоб кожен почав вірити у свою курку. І агентство робить це в гумористично-шанобливий спосіб, коли люди починають танцювати і граціозно хитати головами, як курки.

Один за одним вони кидають свої справи і заражаються курячим танцем, повільно збираються і рухаються до місця, де курка витанцьовує під музику в оточенні людей.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Повірте в курку — це не просто слоган. Він втілює почуття, які поділяє кожен, хто доторкається до KFC. Наявність однієї простої істини в основі того, що ви робите, робить вас по-справжньому сильними, — сказав виконавчий креативний директор Mother Мартін Роуз. — Ви можете встати і виділитися. У той час як наші конкуренти можуть бавитися з куркою (ми не маємо до цього претензій), ми просто повертаємо курку на її законне місце — на вершину».

Прем’єра ролика відбулась під час трансляції матчу-відкриття Євро-2024 між Німеччиною та Шотландією на телеканалі ITV1 14 червня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео