24 Лис 2023, 16:57

Насилля у шлюбі, домагання на вулиці та інше: комікси розкрили міфи про сексуальне насилля

Благодійний фонд «Сильні» спільно з художником Олександром Калібердою («Київський олень») запустили інформаційну кампанію до Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля». Проєкт складається із серії коміксів, у яких розкриваються найпоширеніші міфи про сексуальне насилля.

Міжнародна інформаційна акція «16 днів проти насильства» триває з 25 листопада до 10 грудня в усьому світі. Головна мета — привернути увагу суспільства щодо проблем подолання насильства, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Кампанія спрямована на боротьбу зі стереотипами та міфами, які існують у суспільстві щодо сексуального насилля. А також на підвищення рівня обізнаності про насилля серед людей. Автори проєкту вважають, що через гумор та іронію хочуть підвищити усвідомленість людей та залучити до відвертого діалогу щодо цієї проблеми.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Міфи та упередження щодо сексуального насилля — набагато серйозніша проблема, ніж може здаватись. Твердження про те, що у насиллі винні постраждалі, бо якось спровокували кривдника, розвивають толерантність до насилля у суспільстві, так звану «культуру зґвалтування», де сексуальне насилля — це щось прийнятне та нормальне. Спростовуючи міфи, ми не лише підвищуємо рівень обізнаності про насилля, але й створюємо безпечний простір, де постраждалі можуть знайти підтримку та дати свідчення, а кривдники отримають справедливе покарання», — ділиться Ярина Вишенська, співзасновниця благодійного фонду «Сильні».

До проєкту увійшло 10 коміксів із різними життєвими ситуаціями: насилля у шлюбі, домагання на вулиці, ексгібіціонізм тощо. У кожному випадку показано, як міфи та упередження можуть шкодити людям і як не варто себе поводити у такі моменти.

Над проєктом працювала команда благодійного фонду «Сильні», художник Олександр Каліберда («Київський Олень») та автор текстів Олена Заремба. Творці проєкту хотіли показати, які наративи є шкідливими і як їх можна змінити, щоб не погіршувати ставлення суспільства до людей, які пережили сексуальне насилля, а також зменшити кількість бар’єрів, що виникають внаслідок стигматизації постраждалих і заважають їм звертатися по допомогу.

«Сексуальне насилля — дуже важлива тема, про яку необхідно говорити, і комікси — мій спосіб привернути увагу до цієї проблеми. Я вірю, що через формат коміксів ми можемо продовжити діалог про сексуальне насилля та про необхідність боротись із міфами навколо нього. Навіть у гумористичних історіях може бути потужний зміст та заклик до змін в нашому суспільстві», — ділиться Олександр Каліберда, художник та засновник проєкту «Київський Олень».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео