Народну колискову із Полтавщини переосмислили для ролику дитячого бренду
06 Лип 2023, 11:53

Народну колискову із Полтавщини переосмислили для ролику дитячого бренду

Диджитал-агенція МОКО створила рекламний ролик, у якому поєднала українську ідентичність бренду, традиції та материнську ніжність і турботу. Спеціально для нього команда переосмислила народну колискову, яку фольклористи записали в селах Полтавщини.

«Малютка» — це український продукт, який виробляється на Хорольському заводі дитячих продуктів харчування.

У ролику агенція прагнула поєднати українську ідентичність бренду та ніжність «особливого зв’язку» між матусею і дитиною. 

«Матусі, які не годують грудьми, переживають, що можуть не мати “особливого звʼязку” зі своїм малюком. Але звʼязок — це ніжний матусин голос, який дитинка може розпізнавати від самого народження, доторки, обійми, поцілунки, увага. Так ми дійшли до колискової. Це особливий момент, сакральний, трішки навіть магічний, коли матуся заколисує свого малюка, а з її вуст лунають українські, рідні, неймовірно красиві слова про гулечок. Це вам не валчок, што укусіт за бачок», — говорить креативна директорка МОКО Ольга Лівік.

«Малютку» створюють на Полтавщині, у серці України, звідки бере початок і українська літературна мова. І так важливо, щоб перша матусина колискова, яка виринатиме в пам’яті дитини крізь роки, звучала саме ніжною та мелодійною українською. Тому й колискову для ролика вибрали зі знайдених у селах Полтавщини, щоб підкреслити зв’язок бренду із регіоном.

У своїй роботі ми надихаємося сильними й ніжними українськими матусями та нашим майбутнім — діточками, які мають бути здоровими та щасливими. Для них ми щоденно “вкладаємо душу” в кожне паковання продукту. Поєднуючи бажання відродити українські традиції, інтерпретувати народні колискові на сучасний лад і допомогти мамам, які готують маля до сну, ми створили нашу колискову від “Малютки”.
Олександр Сучко
СЕО Хорольського заводу дитячих продуктів харчування

«Материнство — це взагалі інший світ, і коли ти поруч із дитиною, починаєш інакше сприймати звичайні речі. Тут є місце й казкам, що ожили,  і польоту фантазії, до того ж ми хотіли, щоб ролик зацікавив не тільки батьків, але й діток, тому розділили на 2 візуальні частини: теплу й ніжну зафільмовану та казкову мальовану, з мотивами українського традиційного розпису і творчості Марії Приймаченко», — говорить дизайнерка МОКО Олександра Раскосова.

Розкажіть друзям про новину