«Найважче, що я маю, — це вага твоїх слів»: постери виступили проти фетфобії у Франції
04 Бер 2024, 17:00

«Найважче, що я маю, — це вага твоїх слів»: постери виступили проти фетфобії у Франції

До Всесвітнього дня боротьби з ожирінням, що відзначається 4 березня, Французький колектив національних асоціацій людей з ожирінням (CNAO) спільно з рекламним агентством BETC Paris створили кампанію з підвищення обізнаності про серйозні проблеми зі здоров’ям: ожиріння та фетфобія. Фетфобія стає дедалі поширенішою і зачіпає людей з проблемами зі здоров’ям, що призводить до їхньої ізоляції.

У Франції майже половина дорослого населення має надмірну вагу або ожиріння. 47,3% дорослих французів мають надлишкову вагу або ожиріння, а 17% вважаються з ожирінням. Незважаючи на те, наскільки поширеною є ця недуга, люди, які страждають на ожиріння, стикаються з дискримінацією. Де б це не відбувалося: у суспільстві, школі, на робочому місці, у медичному світі, у ЗМІ, у сім’ї чи навіть у соціальних мережах. Фетфобія стає ще однією проблемою, з якою доводиться стикатися людям, що страждають на ожиріння.

23% людей, які страждають на ожиріння, і 41% людей, які страждають на важку форму ожиріння, є жертвами дискримінації.

Агенція BETC Paris розробила для кампанію, яка має на меті підвищити обізнаність про цей тип широко розповсюдженої дискримінації. Креативна ідея звертається до того, що є найболючішим для людей, які страждають на ожиріння: вага слів, погляди оточуючих, які можуть спричинити невидимі, але міцні рани, такі ж руйнівні, як і сама хвороба. Слоган «Найважче, що я несу, — це вага твоїх слів» ставить під сумнів колективну відповідальність за відторгнення та ізоляцію людей, які страждають на ожиріння, і закликає до зміни поведінки.

Кампанія оживає за допомогою трьох моделей. Три візуальні ролики показують тіла, обличчя та слова тих, кого суспільство часто залишає поза кадром. Рекламна кампанія відновлює право кожного на місце в публічному просторі та закликає до загальної доброти.

Кампанія транслюватиметься з 4 по 10 березня на зовнішніх білбордах та онлайн-постерах. Кампанія була створена на волонтерських засадах командою BETC Paris та продакшн-компанією General Pop.

Розкажіть друзям про новину