Битва бургерів триває: Burger King кинув виклик McDonald’s просто біля його реклами
27 Чер 2025, 17:14

Битва бургерів триває: Burger King кинув виклик McDonald’s просто біля його реклами

Минулого тижня McDonald’s запустив нову позицію в меню — бургер Big Arch, підтриману глобальною кампанією від агентства Leo Burnett. Запуск супроводжувався телевізійними рекламними роликами та яскравими постерами по всьому світу.

Не бажаючи залишати старі суперечки без відповіді, Burger King дав відсіч. За допомогою нової зухвалої кампанії, розробленої агентством BBH, бренд позиціонує воппер як головного суперника останньої новинки McDonald’s. У сміливому кроці цифровий рекламний фургон був розміщений безпосередньо перед зовнішньою рекламою McDonald’s, що підкреслило жартівливий характер Burger King.

За словами Burger King, це іронічне нагадування про те, що хоча Big Arch може бути новинкою, воппер «панує на грилі з 1954 року».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео