Динамічна айдентика та попкультура: Coca-Cola створила музичний лейбл
27 Чер 2025, 16:50

Динамічна айдентика та попкультура: Coca-Cola створила музичний лейбл

11 червня Coca-Cola оголосила про запуск власного музичного лейблу Real Thing Records у співпраці з Universal Music Group. За словами компанії, новий лейбл дотримується жанрово нейтрального підходу та має на меті підсилювати сміливі, автентичні голоси з усього світу. Лейбл покликаний стати платформою для нової генерації музичних талантів і водночас ще тісніше поєднати Coca-Cola з універсальною мовою популярної музики.

Створення айдентики нового бренду було довірено Explorers Club Studio. Завданням було розробити візуальний світ бренду, здатний передати культурну вагу, яку несе спадщина The Coca-Cola Company. У відповідь команда створила динамічну генеративну айдентику та візуальний стиль для соцмереж, натхненні глибиною фанатського досвіду та музичною емоційністю.

Креативна основа айдентики бере початок у Arden Square — червоній рамці, вперше представленій Coca-Cola у 1969 році як сміливий графічний елемент навколо логотипу бренду. У новому форматі, під назвою Arden Portal, квадрат перетворено на концептуальний та візуальний тунель до сердець фанатів і артистів. Він став фундаментом генеративної системи, що втілюється через рух, звук і багаторівневий сторітелінг.

Логотип і вся система айдентики є динамічними: рух візуальних елементів реагує на звук, а кожна точка дотику з аудиторією відображає шлях від відкриття музики до глибокого зв’язку з нею. Real Thing Records позиціонується як культурна платформа, яка поєднує музику та людей, що формують її майбутнє.

Першими артистами, з якими дебютує Real Thing Records, стали Max Allais — французько-новозеландський поп-співак і автор пісень, відомий своїм інтимним, емоційним звучанням і класичним акустичним підходом, а також Aksomaniac — індійський музикант, який поєднує джаз, R&B та хіп-хоп із карнатичними музичними традиціями.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео