«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами
27 Січ 2025, 11:00

«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами

Бренд пива Guinness опублікував у соцмережі Х фото, де запропонував обрати iPhone 16 Pro Max за £1,199 або 218 пінт пива.

Публікація стала вірусною і породила флешмоб, до якого долучилися українські бренди. Зокрема Київстар, Галичина, Rozetka та інші почали створювати власні варіанти вибору між iPhone та своїми товарами або послугами.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео