«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами
27 Січ 2025, 11:00

«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами

Бренд пива Guinness опублікував у соцмережі Х фото, де запропонував обрати iPhone 16 Pro Max за £1,199 або 218 пінт пива.

Публікація стала вірусною і породила флешмоб, до якого долучилися українські бренди. Зокрема Київстар, Галичина, Rozetka та інші почали створювати власні варіанти вибору між iPhone та своїми товарами або послугами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину