«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами
27 Січ 2025, 11:00

«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами

Бренд пива Guinness опублікував у соцмережі Х фото, де запропонував обрати iPhone 16 Pro Max за £1,199 або 218 пінт пива.

Публікація стала вірусною і породила флешмоб, до якого долучилися українські бренди. Зокрема Київстар, Галичина, Rozetka та інші почали створювати власні варіанти вибору між iPhone та своїми товарами або послугами.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину