Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів: дослідження
24 Січ 2025, 17:20

Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів: дослідження

Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у партнерстві з Всеукраїнською рекламною
коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями провела опитування серед країн
Європи про настрої співробітників у рекламно-комунікаційній індустрії, яке показало, що європейські комунікаційні агенції успішно долають виклики, зберігаючи стійкість і оптимізм.

Результати опитування, яке охопило майже 4 000 фахівців з 25 країн Європи, показують, що сектор
пишається своїми досягненнями та активно підтримує своїх співробітників.

Опитування підкреслює міцні засади галузі: 70% респондентів зазначили, що пишаються або дуже
пишаються роботою у сфері комунікацій, причому серед новачків цей показник ще вищий — 85%. Також домінує оптимізм щодо майбутнього: 67% впевнені у перспективах своїх агенцій, а 54% мають позитивний погляд на галузь у цілому.

Хоча психічне здоров’я та навантаження залишаються серйозними проблемами (48% відчувають
перевантаженість роботою), агенції вже докладають зусиль для створення підтримуючого середовища. Втішно, що 83% респондентів відзначають, що їхні керівники прислухаються до їхніх потреб поза роботою, і схожий відсоток зазначає, що можуть відкрито обговорювати питання психічного здоров’я та стресу.

Крім того, агенції сприяють відчуттю спільноти та інклюзивності. 87% респондентів відчувають зв’язок зі своїми робочими місцями та колегами, а 86% зазначають, що відчувають себе включеними до робочого середовища. Психологічна безпека також на високому рівні: 78% працівників впевнені, що можуть відкрито ділитися своїми помилками та вчитися на них, а 71% зазначають, що їхні команди заохочують різноманітність думок і конструктивні дискусії.

Утримання найкращих талантів залишається викликом, адже 45% респондентів розглядають можливість залишити роботу в агенціях протягом наступних п’яти років, головним чином через навантаження. Водночас опитування показало, що 69% відчувають себе цінними у своїй агенції та серед колег, а 61% повідомляють про високий рівень задоволення та мотивації у своїй роботі, що свідчить про потенціал для зміни цих тенденцій через подальші інвестиції у добробут і розвиток працівників.

Респонденти твердо вірять у здатність індустрії вести за собою у вирішенні важливих суспільних питань. 90% погоджуються, що агенції можуть впливати на споживчу поведінку у напрямку сталого розвитку, тоді як 82% закликають свої агенції та національні асоціації активно просувати інклюзивні практики на робочих місцях. Це відображає чіткий запит на змістовні дії та лідерство.

Повні результати дослідження та детальні рекомендації доступні на сайті EACA.

Розкажіть друзям про новину