Надихаючі рядки Лесі Українки лягли в основу кампанії про опір українців
10 Кві 2023, 15:58

Надихаючі рядки Лесі Українки лягли в основу кампанії про опір українців

«Це маніфест кожного українця, що пережив найважчу зиму у своєму житті.  Зиму без світла й тепла, під обстрілами. Зиму, у якій ми все одно не зламалися. І тепер, з приходом весни, розуміємо: якщо змогли пережити цю зиму — значить, зможемо впевнено далі рухатися до перемоги», — так описують в креативній агенції [isdgroup] загальнонаціональну кампанію, яка стартувала у четвер, 6 квітня в ефірі Національного Телемарафону «Єдині новини».

Кампанію запустили за сприяння Офісу Президента України та підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), вона складається із відеоманіфесту та зовнішньої реклами. Раніше в рамках кампанії у Бородянці до річниці визволення Київщини встановили скульптуру «Дівчинка під сонцем».

Роликом одразу поділився у своїх соцмережах Президент України Володимир Зеленський, відзначивши: «Сотні тисяч наших людей захищають Україну від ворога. Мільйони – допомагають! Шукають усе необхідне для оборони, лікують і реабілітують після поранень, рятують після російських ударів, працюють заради України й українців. Саме в цьому наша міцність. Ми боремось за своє життя!».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Слоган кампанії «Змагаймось за нове життя» — це рядок із поезії Лесі Українки, наприкінці відео частину віршу озвучує маленька дівчинка, що гойдається на гойдалці навпроти зруйнованих будинків у Бородянці. Цей контраст — життя, що перемагає руйнування — передають більшість сцен у відео, його ж посилюють слова поетеси.

«Кожен і кожна в Україні є частиною опору. Кожен з нас, хто живе своє життя гідно — попри всі намагання росіян  цю гідність зламати. Це ж тому вони усю зиму нищили нашу інфраструктуру — бо хотіли щоб ми замерли, втомилися, злякалися. Щоб здалися. Але ж це ми висіваємо розсаду на помідорчики у Херсоні, навіть якщо навколо суцільні прильоти. Але ж це в нас усю зиму салони краси і кав’ярні були пунктами незламності. Але ж це наші діти сміються у сховищах, а мами випікають торти на газових горілках», — описали героїв відео [isdgroup] у своїх соцмережах.

Режисером відео став Олександр Стеколенко, фото для зовнішньої реклами зняли Костянтин та Влада Ліберови. Зйомки проводили на Київщині, більшість локацій — «живі», руйнування в сценах, на жаль, реальні.

Для мене головним завданням було створити абсолютно документальне середовище у кадрі, уникнути фальші, засобами ігрового кіна добитися репортажності подій. Весь продакшн був підготовлений у дуже стислі терміни, всього за 8 днів. Більшість виконавців у кадрі – непрофесійні актори. Так, скажімо, у сцені з дитячим блокпостом можна почути голос бійця ЗСУ з Бучі з позивним «Петрович», того самого який вперше збив «шахед» з мисливськоіі рушниці. А діти насправді пережили окупацію в Бородянці. В операційній лікарні знімалися справжні хірурги, які оперували військових.
Олександр Стеколенко

За словами авторів, навіть на зйомках було відчутно, настільки задумані сцени відповідають реальному перебігу подій: як весна та звичне їй відновлення наступають там, де відступили російські військові.

«Сцену з ремонтом даху ми планували знімати в Бучі, знайшли пошкоджений російськими бомбами дім, але в переддень зйомки локейшн-менеджер перевірив будинок – а його встигли відремонтувати. Ми шукали заміну прямо під час зйомок, їхали по вулиці Вокзальній, тій самій, де зроблене знамените фото з розбитою російською колоною техніки — а там буквально в кожному домі щось лагодили! Невдовзі, ми знайшли підходящу локацію, де на даху вже працювали майстри від міста — врешті, їх ми і зняли», — додав Сергій Пронькін, Team Lead [isdgroup]. 

Музику для відеоманіфесту створив композитор Євгеній Філатов (The Maneken). «Мені хотілося передати незламність духу українців, але зробити це в такий спосіб, щоб не робити музику героїчною або дуже пафосною. Хотілося зробити це звичайними інструментами, аби показати: справжні герої це якраз звичайні люди, які живуть поряд з нами», — розповів він.

Відео вже стартувало на ключових українських телеканалах, зовнішня реклама зі слоганом розміщена в усіх регіонах України та діджитал-медіа. В перший же день запуску відео у соцмережах без промотування подивилось близько 5 мільйонів українців.

Розкажіть друзям про новину