Бренд бісквітного печива Jaffa Cakes закликає «ніколи не вибачатися, ніколи не пояснювати» за допомогою інтерактивної інсталяції.
Спеціальна реклама від агентства TBWA\London розміщена на жвавих вулицях лондонського району Брікстон та пропонує лондонцям незабутній спосіб спробувати новий смак печива. Потенційні споживачі, які проходять повз рекламу, можуть потягнути за ручку, щоб побачити, як саме цукерки у вигляді пляшок з-під коли перетворюються на новий смак Jaffa Cakes.
Завдяки реалістичному обладнанню з безліччю трубок, трубок і механізмів спеціальна конструкція доставляє перехожим ласощі, які вони можуть спробувати прямо на місці.
Нова робота слідує за останньою успішною кампанією Jaffa Cakes «We’re a cake, you biscuit», яка отримала «найвищий бал за довгострокову ефективність для зовнішньої реклами» згідно з рейтингом System One 1, робота досягла вдвічі вищого показника, згадуваність бренду склала 88%.