24 Бер 2023, 12:12

На Spotify створили плейлисти, що допомагають знайти сім’ю бездомним тваринам

Бренд PEDIGREE заколабився зі Spotify, щоб ділитися плейлистами, в яких на обкладинках представлені реальні собаки, що шукають дім, щоб привернути увагу до загальнонаціональної потреби адопції собак. Плейлисти будуть представлені в категорії Spotify “Feel Good”, одному з найпопулярніших жанрів на Spotify, надаючи можливості для адопції мільйонам слухачів, які шукають більшого щастя у своєму житті.

Кампанія, що проводиться креативним агентством BBDO New York, є першим випадком, коли Spotify співпрацює з брендом, щоб сприяти збільшенню кількості собак у люблячих домах. Spotify та бренд PEDIGREE нададуть слухачам інформацію про те, як усиновити собаку, представлену у плейлистах, за допомогою цільової аудіореклами та письмових описів плейлистів, які включають посилання на сторінки адопції собак на AdoptAPet.com.

На кожній обкладинці плейлиста зображена окрема собака, що потребує дому, і вона була розроблена так, щоб виглядати як альбом із впізнаваного музичного жанру. Обкладинка буде змінена, щоб показати нових собак, яких можна усиновити під час кампанії, сподіваючись знайти назавжди дім для якомога більшої кількості тварин.

Зараз у притулках перебуває більше тварин, ніж до пандемії, і, на жаль, трохи більше половини (53%) собак у притулках усиновлено, згідно з нещодавнім звітом Shelter Animals Count1. Партнерство між Spotify та брендом PEDIGREE спрямоване на підвищення обізнаності про необхідність адопції собак та зменшення тиску, з яким стикаються притулки по всій країні.

«Ми постійно шукаємо нові, інноваційні способи представити собак, яких можна усиновити, перед потенційними батьками домашніх тварин, тому ми пишаємося тим, що працюємо зі Spotify, щоб просувати усиновлення собак серед їхньої зацікавленої аудиторії», – сказала Елізабет Барретт, старший директор з маркетингу компанії PEDIGREE. «Раніше цього року ми також запустили програму PEDIGREE® FOSTERVERSE™, яка відкриває можливості для прийомних дітей у віртуальному світі. Це партнерство зі Spotify – це останній спосіб, яким ми допомагаємо собакам з притулку знайти свій дім назавжди, у рамках нашої ширшої мети Mars Petcare у боротьбі з бездомністю домашніх тварин».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео