За більш ніж 30 років існування в асортименті ІКЕА велика сумка-шопер Frakta стала однією з найбільш впізнаваних у світі. 45% жителів Великої Британії мають таку вдома.
Тепер вона стала зіркою нової креативної кампанії, створеній разом з агентством Mother, від шведського меблевого гіганта, який готується до свого дебюту на лондонському Оксфорд-стріт у 2024 році.
Активація шириною 39 метрів розташована на місці нового магазину, який має відкритися на відомій торговій вулиці у 2024 році.
Петер Єлкебі, генеральний директор та директор зі сталого розвитку ІКЕА UK, сказав: «Ми неймовірно раді представити ІКЕА в самому центрі лондонського ритейлу на Оксфорд-стріт, що є важливою віхою в наших планах щодо подальшого розширення в столиці.
Присутність в одному з найбільш знакових місць для шопінгу у світі робить значний крок вперед на нашому шляху до того, щоб зробити покупки в ІКЕА ще простішими – коли, де і як завгодно, за бажанням покупців».