31 Жов 2023, 14:12

На Amazon з’явився «енергетичний напій» із сечі водіїв доставки

Amazon вже давно критикують через умови праці, які нібито ускладнювали водіям доставки перерви на відвідування туалету. За словами працівників, щоб справити нужду, їм доводилося мочитися в порожні пляшки з-під води.

Роздумуючи над тим, як привернути увагу Amazon до цієї проблеми, відомий інтернет-пранкер Уба Батлер придумав дещо цікаве.

@vice big tech company sells bottles of their drivers’ ‘piss’. lovely. catch oobah butler’s #TheGreatAmazonHeist on C4, 10pm, 19th October, for more pranks. #amazon #amazontiktok #amazondrivers ♬ News, etc. Bright, fun and light 2-step(1323829) – 314P

Батлер відомий тим, що у 2017 році зробив зі свого сараю фальшивий ресторан високого класу, який став найрейтинговішим закладом у Лондоні на сайті TripAdvisor.

Його нестандартні способи докопатися до суті речей призвели до того, що він став ведучим документального фільму-розслідування «The Great Amazon Heist» на каналі Channel 4, де він відвідав фулфілмент-центри у Великій Британії, Італії, Іспанії та США, щоб викрити деякі з процесів компанії зсередини. Батлер виявив, що водії доставки викидали пляшки з сечею.

Так виникла ідея збирати ці пляшки. Спочатку він не знав, як перепакувати сечу, але згодом згадав, що існує зростаючий ринок енергетичних напоїв, які рекламують інфлюенсери. З правильним кольором вміст цих пляшок можна було б видати за напої з категорії, яка зараз у топі.

Так народився «Release Energy». Працюючи зі своїм другом Стеном Кроссом, Батлер розробив дизайн упаковки продукту. Вона була яскраво-жовтою, як і рідина, що містилась в ній.

У Батлера також було кілька ідей для слоганів, починаючи від «перший у світі повністю багаторазовий енергетичний напій» до «коли ви випили його вміст, просто наповніть його до країв і почніть знову». Важливо, що напій також «не містить кофеїну».

На зворотному боці список інгредієнтів відображав хімічний склад людської сечі: вода (95%), сечовина (2%), креатинін (0,1%), сечова кислота (0,03%), хлорид, натрій, калій, сульфат, амоній, фосфат.

Щоб обійти алгоритм Amazon, Батлер вирішив розмістити товар у категорії «Помповий дозатор із можливістю багаторазового використання». На його здивування, його автоматично перемістили в категорію «Енергетичні напої», хоча він не мав ліцензії на виробництво харчових продуктів і напоїв.

Метою було вивести «енергетичний напій» на перше місце серед бестселерів, і щоб досягти цього, він знав, що йому потрібно розмістити його в нішевій категорії. Це зайняло кілька місяців, але він нарешті переконав деяких людей в Amazon UK перемістити його товар.

Опинившись у топі, Батлер змусив своїх друзів швидко придбати напій, що «підштовхнуло алгоритм». Потім напій купували навіть незнайомі люди.

Зрештою, «Release Energy» опинився на першому місці, проте радість була недовгою, оскільки пізніше Amazon видалив цей товар.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео