Може, це знак: білборди по всій Новій Зеландії зобразили об’єкти, схожі на груди
15 Кві 2024, 13:31

Може, це знак: білборди по всій Новій Зеландії зобразили об’єкти, схожі на груди

Жінки забувають або ігнорують необхідність робити мамографію, тому агенція Ogilvy NZ розмістила зображення, схожі на груди, прямо перед їхніми очима по всій території Нової Зеландії.

Кампанія зовнішньої реклами «Maybe it’s a sign» для Фонду боротьби з раком молочної залози в Новій Зеландії (BCFNZ) має на меті створити нагадування про мамографію, використовуючи зображення об’єктів, схожих на груди, по всій країні, а також соціальний ролик із простим закликом до дії.

Виконавчий креативний директор Ogilvy NZ Крістал Найт пояснила: «Мамографія може здаватися страшною і незручною, тому про неї легко уникати думок. Ця кампанія допомагає зробити незручну тему більш комфортною за допомогою безтурботного способу привернути увагу до грудей. А побачивши її, ви вже не зможете від неї відірватися. Таким чином, ми ефективно поширюємо наше медіа охоплення на кожен об’єкт, схожий на груди, який ви зустрічаєте, перетворюючи світ на постійну кампанію нагадування. Наступного разу, коли ви подивитеся на свою миску з фруктами, ви можете просто замислитися, чи не натякають вам лайми на те, що потрібно записатися на мамографію».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину