Жінки забувають або ігнорують необхідність робити мамографію, тому агенція Ogilvy NZ розмістила зображення, схожі на груди, прямо перед їхніми очима по всій території Нової Зеландії.
Кампанія зовнішньої реклами «Maybe it’s a sign» для Фонду боротьби з раком молочної залози в Новій Зеландії (BCFNZ) має на меті створити нагадування про мамографію, використовуючи зображення об’єктів, схожих на груди, по всій країні, а також соціальний ролик із простим закликом до дії.
Виконавчий креативний директор Ogilvy NZ Крістал Найт пояснила: «Мамографія може здаватися страшною і незручною, тому про неї легко уникати думок. Ця кампанія допомагає зробити незручну тему більш комфортною за допомогою безтурботного способу привернути увагу до грудей. А побачивши її, ви вже не зможете від неї відірватися. Таким чином, ми ефективно поширюємо наше медіа охоплення на кожен об’єкт, схожий на груди, який ви зустрічаєте, перетворюючи світ на постійну кампанію нагадування. Наступного разу, коли ви подивитеся на свою миску з фруктами, ви можете просто замислитися, чи не натякають вам лайми на те, що потрібно записатися на мамографію».