Ірина Горова, CEO Pomitni, розповіла про зміни в компанії:
«Вітаю! Тепер – від Pomitni.
Ми змінилися.
І те, що з нами відбулося, це не зовсім ребрендинг – це про щось глибше. Бренд MOЗGI Entertainment відпрацював, він дав нам неймовірний досвід, артистів, перемоги, але він вичерпав себе. Змінилися контексти, сенси, фокуси, світогляд, змінився кожен з нас – і вже неможливо рухатись далі зі старими поглядами та меседжами, жити минулим.
Pomitni – це нове сприйняття компанії, що є музичним лейблом відкритого типу.
Це про результат великої праці команди.
Це про наші внутрішні зміни, які призвели до зовнішньої трансформації.
Ми розвиваємось і застосовуємо наш досвід у сьогоденні, щоб робити артистів, креаторів та проєкти помітними:
Артистам – допомагаємо зростати, бути почутими, помітними.
Ми прагнемо розвивати українську музичну індустрію. Напрямок Artist service – це сервіс співпраці з артистом як з партнером. Наша команда разом з артистом розробляє стратегії розвитку, масштабування та досягнення цілей. Ми надаємо окремі експертизи з диджитал-дистрибуції, концертного сервісу, розробки та реалізації партнерських проєктів та співпраці з брендами.
Ми в постійному пошуку українських артистів, які мають розуміння свого руху, хочуть зростати та розвиватися.
Креаторам – втілювати свої найсміливіші ідеї у помітних проєктах.
Ми беремо участь у створенні проєктів, що привертають увагу суспільства в сучасному соціальному контексті. Працюємо у напрямку інфлюенс-маркетинг.
Проєктам – бути помітними для ширшої аудиторії.
Створюємо проєкти, що об’єднують цінності брендів, артистів, інфлюєнсерів – завдяки чому стають помітними для більшої аудиторії».
Як власниця компанії Pomitni Ірина Горова зазначила про своє чітке бачення місії. Команда прагне зробити великий внесок в українську музичну індустрію, створювати спільноту, розвивати ринок та об’єднувати шоубізнес – через маленькі та великі проєкти.