Благодійна організація Movember, яка займається проблемами чоловічого здоров’я, у партнерстві з лабораторією ДНК-тестів EasyDNA та рекламною агенцією DDB Group Melbourne створили науковий тест, який приведе власника волосини з вусів до будь-якого видатного вусатого чоловіка в його родоводі.
Тест Mancestry передбачає вилучення декількох зразків волосся з вусів, які будуть оброблені в сучасній лабораторії для аналізу.
Лабораторія вивчає генетичні маркери ДНК-зразка і порівнює їх з базою даних з усього світу. Це дозволяє визначити, де ймовірно проживали предки зразка та їхнє етнічне походження. Кожен звіт Mancestry також містить інформацію про здоров’я, пов’язану з географічною спадщиною.

Г’ю Міллер, глобальний директор бренду та контенту Movember, заявив: «Після надзвичайно успішного запуску нашої глобальної платформи «The Mo is calling», ми хотіли використати силу вусів, щоб сформувати почуття радикальної приналежності — те, що дійсно об’єднує чоловіків по всій країні».
Всі, хто бере участь у Movember цього року, мають шанс взяти участь у програмі тестування, а низка відомих австралійців вже подали своє волосся з вусів на ДНК-аналіз Mancestry. Вони опублікують результати тесту у ЗМІ та соціальних мережах пізніше цього місяця.

Джайлз Вотсон, креативний партнер DDB Melbourne, прокоментував: «Знання того, звідки ми походимо і з ким пов’язані, може мати глибокий вплив на наш світогляд. Mancestry є доказом того, що ваші вуса здатні об’єднати чоловіків і розпочати життєво важливі розмови про здоров’я».