Щоб привернути увагу до нагальної потреби боротьби з ізоляцією людей старшого віку, громадська організація Petits Frères des Pauvres та агентство Hungry and Foolish створили оригінальну кампанію.
Її мета — підвищити обізнаність громадськості про реальність понад 2 мільйонів самотніх людей старшого віку у Франції, 530 000 з яких є «соціально мертвими», тобто не мають жодних значущих контактів.
В основі креативної концепції лежить потужна ідея: використання відомих творів мистецтва для ілюстрації ізольованості людей похилого віку. На постерах кампанії люди старшого віку зображені в знакових позах, натхненні культовими картинами, такими як «Мона Ліза» та автопортрет Вінсента Ван Гога. Ці вражаючі зображення підкреслюють тривожний парадокс: в той час як музеї приваблюють мільйони відвідувачів щороку, тисячі старших людей залишаються невидимими, самотніми і невідвідуваними.
Це вражаюче зіставлення має на меті повернути людей старшого віку в центр суспільних пріоритетів. Перегукуючись з роботами, якими захоплюються і які визнають усі, кампанія підкреслює той факт, що люди старшого віку заслуговують на таку ж увагу і піклування, як і мистецькі шедеври.
Кампанія буде розгорнута на телебаченні, білбордах (традиційних і диджитал), в Інтернеті та соціальних мережах. Крім того, запланована співпраця з інфлюенсерами, щоб охопити ширшу аудиторію.
Візуальні матеріали будуть представлені протягом року, підкреслюючи нагальну потребу вжити заходів проти соціальної ізоляції, яка може призвести до депресії та серйозних проблем зі здоров’ям.
У час, коли ізоляція людей старшого выку зростає, ця кампанія є нагадуванням про те, що настав час зробити їхню соціальну інтеграцію колективним питанням.