Мона Ліза та Ван Гог нагадали про проблему самотності людей старшого віку
21 Жов 2024, 10:31

Мона Ліза та Ван Гог нагадали про проблему самотності людей старшого віку

Щоб привернути увагу до нагальної потреби боротьби з ізоляцією людей старшого віку, громадська організація Petits Frères des Pauvres та агентство Hungry and Foolish створили оригінальну кампанію.

Її мета — підвищити обізнаність громадськості про реальність понад 2 мільйонів самотніх людей старшого віку у Франції, 530 000 з яких є «соціально мертвими», тобто не мають жодних значущих контактів.

В основі креативної концепції лежить потужна ідея: використання відомих творів мистецтва для ілюстрації ізольованості людей похилого віку. На постерах кампанії люди старшого віку зображені в знакових позах, натхненні культовими картинами, такими як «Мона Ліза» та автопортрет Вінсента Ван Гога. Ці вражаючі зображення підкреслюють тривожний парадокс: в той час як музеї приваблюють мільйони відвідувачів щороку, тисячі старших людей залишаються невидимими, самотніми і невідвідуваними.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це вражаюче зіставлення має на меті повернути людей старшого віку в центр суспільних пріоритетів. Перегукуючись з роботами, якими захоплюються і які визнають усі, кампанія підкреслює той факт, що люди старшого віку заслуговують на таку ж увагу і піклування, як і мистецькі шедеври.

Кампанія буде розгорнута на телебаченні, білбордах (традиційних і диджитал), в Інтернеті та соціальних мережах. Крім того, запланована співпраця з інфлюенсерами, щоб охопити ширшу аудиторію.

Візуальні матеріали будуть представлені протягом року, підкреслюючи нагальну потребу вжити заходів проти соціальної ізоляції, яка може призвести до депресії та серйозних проблем зі здоров’ям.

У час, коли ізоляція людей старшого выку зростає, ця кампанія є нагадуванням про те, що настав час зробити їхню соціальну інтеграцію колективним питанням.

Розкажіть друзям про новину