Мобільний оператор замінив рекламу на нагадування подзвонити мамі
31 Бер 2025, 11:28

Мобільний оператор замінив рекламу на нагадування подзвонити мамі

На честь Материнської неділі британський мобільний оператор Tesco Mobile надає корисне нагадування про те, що потрібно зателефонувати мамі, у рамках зовнішньої кампанії від агентства BBH London.

Кампанія робить День матері більш інклюзивним, представляючи нюанси мови, що використовується різними громадами по всій країні. Кампанія триватиме по всій Великій Британії з цільовим виконанням, заснованим на популярних термінах для позначення «мами» в конкретних місцях.

Навіть якщо людина не святкує День матері, ця кампанія нагадує, що достатньо простого дзвінка мамі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину