Мобільний оператор замінив рекламу на нагадування подзвонити мамі
31 Бер 2025, 11:28

Мобільний оператор замінив рекламу на нагадування подзвонити мамі

На честь Материнської неділі британський мобільний оператор Tesco Mobile надає корисне нагадування про те, що потрібно зателефонувати мамі, у рамках зовнішньої кампанії від агентства BBH London.

Кампанія робить День матері більш інклюзивним, представляючи нюанси мови, що використовується різними громадами по всій країні. Кампанія триватиме по всій Великій Британії з цільовим виконанням, заснованим на популярних термінах для позначення «мами» в конкретних місцях.

Навіть якщо людина не святкує День матері, ця кампанія нагадує, що достатньо простого дзвінка мамі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео