Мобільний оператор замінив рекламу на нагадування подзвонити мамі
31 Бер 2025, 11:28

Мобільний оператор замінив рекламу на нагадування подзвонити мамі

На честь Материнської неділі британський мобільний оператор Tesco Mobile надає корисне нагадування про те, що потрібно зателефонувати мамі, у рамках зовнішньої кампанії від агентства BBH London.

Кампанія робить День матері більш інклюзивним, представляючи нюанси мови, що використовується різними громадами по всій країні. Кампанія триватиме по всій Великій Британії з цільовим виконанням, заснованим на популярних термінах для позначення «мами» в конкретних місцях.

Навіть якщо людина не святкує День матері, ця кампанія нагадує, що достатньо простого дзвінка мамі.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину