Британський національний оператор мобільної мережі EE запустив свою нову кампанію «Incredible Your Everyday».
Ролик розповідає про те, як батько допомагає своїй доньці здійснити її мрію стати космонавтом, використовуючи новий iPhone 15 для створення ракети власноруч.
Телевізійний ролик дебютував під час Чемпіонату світу з регбі і був створений рекламною агенцією Saatchi & Saatchi.
Інтегрована кампанія, що охоплює телебачення, зовнішню рекламу, соціальні мережі та диджитал, розповідає про унікальні моменти в повсякденному житті, які можна зробити неймовірними за допомогою iPhone 15 у поєднанні з мобільною мережею Великобританії.
Піт Джевонс, директор з маркетингових комунікацій EE, коментує: «Ми знаємо, що наші клієнти з нетерпінням чекали на запуск iPhone 15, і тому ми раді запропонувати цей бажаний смартфон у найкращій мережі Великобританії. Ця кампанія демонструє, як швидкість і надійність мережі EE у поєднанні з найкращим в історії iPhone від Apple означають, що навіть збірка ракети власноруч може стати неймовірною».
Вілл Джон, виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi, додає: «У нашому повсякденному житті є моменти, які означають все. Ми хотіли відзначити їх і показати, як технології можуть допомогти перетворити їх на щось неймовірне».