04 Лип 2024, 13:05

Мобільна мережа перетворила коробку зі смаженою куркою на підставку для телефона

VOXI Mobile, мобільна мережа для любителів соціальних мереж, у своїй останній креативній кампанії перетворила 50 000 коробок зі смаженою куркою на підставки для мобільних телефонів.

Натхненні популярністю закладів, де подають курку, та кількістю молодих людей, які користуються соціальними мережами під час прийому їжі в них, VOXI разом з креативним агентством AMV BBDO вирішили вирішити найбільшу проблему, з якою стикаються ті, хто їсть під час перегляду відео — жир.

Тож, щоб уникнути плям на екрані, спричинених жирними, гострими, не облизаними пальцями, народився «VOXI Boxi» — «винахідлива» картонна коробка для смаженої курки з революційним дизайном, який перетворює коробку на розумну підставку для телефона.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Дотримуючись інструкцій, надрукованих на внутрішній кришці коробки з логотипом VOXI, покупці можуть скласти кришку в трьох місцях, щоб створити власну підставку для телефона. Після цього вони можуть дивитися стільки, скільки хочуть, поки їдять курку, не турбуючись про те, що телефон заляпається жиром.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео