Мізки у банках затанцювали вірусні танці з TikTok у ролику мобільної мережі
12 Чер 2023, 14:24

Мізки у банках затанцювали вірусні танці з TikTok у ролику мобільної мережі

VOXI від Vodafone, мобільна мережа для любителів соціальних мереж, представила свою нову кампанію під назвою «The Fun Never Ends» для просування своєї пропозиції «Безлімітні соціальні мережі». У ролику показано двох друзів, які беруть участь у танцювальному змаганні, сподіваючись стати вірусними (дуже в дусі покоління Z). Єдина відмінність полягає в тому, що цей динамічний дует насправді є двома мізками в банках.

Щоб висвітлити пропозицію безлімітних соціальних мереж від VOXI, агентство поставило питання: кому це потрібно більше, ніж комусь (або чомусь), що живе вічно? Так народилася ідея мізків у банках, які нічого не люблять більше, ніж стрибати під останні тренди соцмереж.

Поза архетипним стереотипом бездумного прокручування соціальних мереж, герої використовують їх для спілкування, навчання, обміну інтересами з іншими та самоосвіти – справжнє відображення клієнта VOXI.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У такому ж настрої агентство також створило динамічну зовнішню рекламу для ключових локацій по всій Великобританії, яка буде відображати тренди соціальних мереж.

Майк Х’юз та Далатандо Алмейда, креативні директори AMV BBDO, зазначили: «Ми дуже любимо наших безсмертних персонажів. Не тільки тому, що вони допомагають нам підкреслити переваги безлімітних соціальних мереж Voxi, але й тому, що вони йдуть врозріз з категорією кліше, коли просто показують молодих людей, які роблять круті речі».

Марія Куцудакіс, директор з маркетингу Vodafone UK та Voxi, додала: «На перенасиченому ринку телекомунікаційних послуг нам потрібна була кампанія, яка б створила прорив та прославила унікальну пропозицію Voxi.

Оглядаючи ринок сьогодні, стає зрозуміло, що сюрреалістичний та гумористичний квадрант був для нас широким відкритим простором. Ми також знаємо, наскільки важливим є доступ до соціальних мереж для цього покоління, і хотіли відзначити позитивні, розважальні, освітні та кар’єрні аспекти, які вони надають».

Розкажіть друзям про новину