Miller Lite виправив старі реклами пива з об’єктивізацією жінок
08 Бер 2023, 16:06

Miller Lite виправив старі реклами пива з об’єктивізацією жінок

Жінки були одними з перших пивоварів в історії. Тим не менш, у наступні роки багато хто в пивній індустрії (включаючи Miller Lite) відштовхнули тих людей, які допомогли її створити. Відділяючи жінок як споживачів, об’єктивуючи їх у своїй рекламі та, відверто кажучи, викладаючи багато поганих речей.

Miller Lite об’єднався з креативним агентством Alma для запуску ініціативи Bad $#!T to Good $#!T щодо створення добрива із старої сексистської реклами пива, яке буде використовуватись для вирощування хмелю для жінок-пивоварів. Пивний бренд об’єднується з продюсеркою, комікесою та акторкою Іланою Глейзер, щоб допомогти змінити сексистську історію маркетингу пива в галузі та виправити минуле. Вони буквально перетворюють стару рекламу пива з об’єктивізацією жінок, також відому як погана $#!T, на хорошу $#!T.

«У цьому Місяці жіночої історії Miller Lite хотіла визнати, що без жінок не було б пива», — сказала Елізабет Хітч, старший директор з маркетингу Miller Lite. «Щоб вшанувати це, ми хотіли визнати помилки у представленні жінок у рекламі пива, очистивши як наші $#!T, а й $#!T всієї галузі, приносячи користь майбутньому жінок і пива».

Перетворити поганий $#!T на хороший $#!T — непросте завдання, але Miller Lite відданий своїй місії. Ось як це працює:

  1. Зберіть Bad $#!T: Miller Lite вже кілька місяців збирає свою (і всієї пивної індустрії) застарілу, стару, сексистську рекламу, білборди та постери без подяки. Сотні штук вже куплені та видалені з інтернету.
  2. Перетворіть поганий $#!T на хороший $#!T: вони перетворюють поганий S#!T на добриво (буквально гарне $#!T), яке потім буде використовуватися, щоб допомогти жінкам-фермерам виростити більше 1000 фунтів хмелю.
  3. Створіть більше хорошого $#!T: цей хміль потім буде передано в дар більш ніж 200 жінкам-пивоварам для виробництва приблизно 330 000 сортів пива. Miller Lite також пожертвує суму, яка в п’ять разів перевищує суму, яку вона витрачає на викуп поганих $#!T, Товариству рожевих чобіт, щоб підтримати жінок у просуванні їхньої кар’єри за допомогою навчання пивоваріння та допомогти їм вкладати більше хороших $#!T у світ.

«Жінки дивовижні та нескінченно креативні. Я знаю, що жінок було виключено зі створення багатьох галузей промисловості з нуля, і все ж таки я була здивована, дізнавшись, що вони були одними з перших пивоварів в історії», — сказала Ілана Глейзер. «Після багатьох років поводження з жінками як з об’єктами, у пивної індустрії з’явилася можливість пролити більше світла на те, наскільки вагомим був внесок жінок. Я натхненна тим, що Miller Lite створив простір для цього роздуму, і пишаюся тим, що граю роль у повторенні цього кроку у правильному напрямку. Ми дійсно заробили декілька гарних $#!T разом!».

Розкажіть друзям про новину