16 Сер 2022, 10:59

Miller High Life створив морозиво, натхненне пивом та дайв-барами

Пивний бренд Miller High Life створив дайв-бар, де фанати пива зможуть спробувати солодке та димне морозиво на паличці.

Літнє частування включає арахіс, як закуска до пива, карамель, як нагадування про завжди липкі підлоги, та темний шоколад, як натяк на дерев’яні панелі та приглушене освітлення в барах.

Ice Cream Dive Bar також має «відтінок тютюнового диму», щоб нагадати про затхлий запах цигарок, що витає в повітрі в барі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Такий мікс інгредієнтів був натхненний «відмінними смаками, видами, запахами та загальним відчуттям дайв-бару», сказав Боб Відра, заступник менеджера з маркетингу Miller High Life.

Розроблений спільно з виробником морозива Tipsy Scoop, Ice Cream Dive Bar містить 5% алкоголю, аналогічно пиву, і покликане зміцнити тісний зв’язок бренду з дайв-барами.

Продукт випущений лімітованим тиражем, всього близько 2000 батончиків продаються на сайті TipsyScoop.com та у трьох нью-йоркських барах з морозивом, а також на сайті Goldbelly.com. Ціна складає 36 доларів за упаковку із 6 штук або окремі батончики за 6 доларів у роздрібних магазинах Tipsy Scoop.

Створення морозива мало сенс, бо це сезонні ласощі, особливо з урахуванням рекордних температур цього року, і Відра наголосив на зв’язку з пивом у тому, що обидва «відзначають повсякденні досягнення».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео