Мигдаль дає силу Тора у новому рекламному ролику
01 Лип 2022, 16:07

Мигдаль дає силу Тора у новому рекламному ролику

The Almond Board of California об’єдналися з Marvel Studios для випуску фільму Marvel Studios «Тор: Любов і грім», щоб розширити свою кампанію «Do You Almond?» у Великій Британії за допомогою нового телевізійного ролика.

Рекламу створило лондонське незалежне креативне агентство isobel, яке працювало з брендом снеків California Almonds над початковим запуском у Великій Британії.

https://www.youtube.com/watch?v=DLTxdZNej7I&ab_channel=CaliforniaAlmonds

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину