Меттью Мак-Конагей переосмислив традицію додавання хробака до текіли
22 Жов 2024, 10:14

Меттью Мак-Конагей переосмислив традицію додавання хробака до текіли

Бренд текіли Pantalones Organic Tequila та його засновники, Меттью та Каміла Мак-Конагей, відродили стару традицію додавати хробака в пляшки з алкогольними напоями в новій жартівливій кампанії з нагоди святкування Національного дня земляного хробака.

Відповідно до культурних повір’їв наявність хробака на дні пляшки змінює смак, приносячи удачу та силу щасливчику, який знайде його в склянці.

Кампанія «The Official Tequila Of The Worm» має на меті викликати веселі спогади, модернізуючи традиції текіли з грайливим та зухвалим поворотом — без залучення справжніх тварин, але з коктейлем на тему хробака.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Національний день дощових хробаків, який відзначається 21 жовтня, вшановує екологічно важливих, але недооцінених тварин.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео