Меттью Мак-Конагей переосмислив традицію додавання хробака до текіли
22 Жов 2024, 10:14

Меттью Мак-Конагей переосмислив традицію додавання хробака до текіли

Бренд текіли Pantalones Organic Tequila та його засновники, Меттью та Каміла Мак-Конагей, відродили стару традицію додавати хробака в пляшки з алкогольними напоями в новій жартівливій кампанії з нагоди святкування Національного дня земляного хробака.

Відповідно до культурних повір’їв наявність хробака на дні пляшки змінює смак, приносячи удачу та силу щасливчику, який знайде його в склянці.

Кампанія «The Official Tequila Of The Worm» має на меті викликати веселі спогади, модернізуючи традиції текіли з грайливим та зухвалим поворотом — без залучення справжніх тварин, але з коктейлем на тему хробака.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Національний день дощових хробаків, який відзначається 21 жовтня, вшановує екологічно важливих, але недооцінених тварин.

Розкажіть друзям про новину