Мережа кінотеатрів випустила відро для попкорну, що оживляє гладіаторський бій у Колізеї
04 Лис 2024, 11:43

Мережа кінотеатрів випустила відро для попкорну, що оживляє гладіаторський бій у Колізеї

Шанувальники фільму «Гладіатор» будуть у захваті від нового колекційного предмета, який вже викликає ажіотаж.

Напередодні виходу другої частини культового фільму Рідлі Скотта на екрани мережа кінотеатрів Cinemark представила нове відро для попкорну, що поєднує в собі інновації та ностальгію.

Відро у формі Колізею є більше, ніж просто аксесуаром для попкорну: воно дозволяє глядачам насолоджуватися захоплюючим досвідом завдяки вбудованому QR-коду. Доївши попкорн, можна відсканувати код, щоб розпочати справжню віртуальну битву на арені.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Саме цей дотик до доповненої реальності робить цей об’єкт обов’язковим для колекціонерів кінореліквій. У той час, коли продукти, створені за мотивами фільмів, стають все більш креативними, це відерце для попкорну вже зарекомендувало себе як майбутній культовий предмет. Деякі користувачі інтернету називають його «найкращим відерцем для попкорну в історії», тоді як інші вже уявляють, як його ціна злетить до небес на сайтах перепродажу.

Відро для попкорну «Гладіатор 2» буде доступне лімітованим тиражем і лише в американських кінотеатрах.

Розкажіть друзям про новину