29 Сер 2023, 15:27

McDonald’s відправив відпочиваючим повідомлення на своїх білбордах

McDonald’s Canada використав автомобільні подорожі та відпочинок на вихідних для розміщення реклами на білбордах по всій країні. У своїй надзвичайно персоналізованій кампанії під назвою «The Essential Pit Stop» найбільша у світі мережа ресторанів запросила відпочиваючих зробити заслужену перерву на шляху з пункту А до пункту Б.

«McDonald’s — це завжди місце, куди можна звернутися в дорозі, незамінний партнер для сімейних пригод і відпочинку з друзями», — сказала Аліса Бутікофер, директор з маркетингу McDonald’s Canada.

У кожному обеззброююче простому візуальному образі використовується стратегічний фрагмент знаменитої Золотої Арки, щоб розповісти історію, пов’язану з улюбленим місцем канадців. Серія білбордів позиціонує McDonald’s як найкращого партнера для подорожей, незалежно від того, куди люди прямують. Виконання варіюється від простих контекстуальних історій, коли люди прямують на дачу, до специфічних зустрічей, таких як музичні фестивалі.

«У певному сенсі, ця кампанія продовжує те, на чому зупинилася кампанія Follow the Arches кілька років тому, — пояснив Седрік Оде, креативний директор креативного агентства Cossette. — Існує безмежна кількість можливостей для коротких і грайливих історій з трьох слів, які можна адаптувати до різних куточків країни і навіть світу. Але найголовніше, що вони звертаються безпосередньо до мандрівників через унікальний досвід фанатів McDonald’s».

Кампанія, розроблена у партнерстві з агенцією Cossette, триває з липня і триватиме до початку вересня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео