McDonald’s завершує випробування системи штучного інтелекту для обробки замовлень в drive-through після того, як клієнти повідомили про помилки у своїх замовленнях, зокрема, про додавання бекону в морозиво.
Система штучного інтелекту, розроблена IBM, використовує розпізнавання голосу для обробки замовлень і була впроваджена в більш ніж 100 закладах McDonald’s у США з 2021 року.
Однак в останні місяці надійність технології була поставлена під сумнів, оскільки користувачі публікували в соціальних мережах відео з переплутаними замовленнями.
Наприклад, в одному відео показано, як ШІ-асистент додав до замовлення іншого клієнта курячі нагетси вартістю 211 доларів.
@typical_redhead_ I thought TikTok would appreciate this 💀 #fyp #foryou #foryoupage #comedy #fail ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey
На іншому відео в TikTok, опублікованому з підписом «Боротьба з роботом McDonald’s», видно, як дівчина намагається замовити ванільне морозиво і пляшку води, а натомість отримує кілька видів морозива, пакетики кетчупу і дві порції вершкового масла.
@themadivlog How did I end up a butter #fyp ♬ The Office – The Hyphenate
McDonald’s доручив франчайзі вилучити цю технологію до кінця липня, оскільки мережа вирішила не продовжувати контракт, про що вперше повідомило галузеве видання Restaurant Business.
«Хоча на сьогоднішній день ми вже досягли певних успіхів, ми вважаємо, що є можливість дослідити рішення для голосових замовлень більш широко. Після ретельного аналізу McDonald’s вирішив припинити наше поточне партнерство з IBM у сфері автоматизованого прийому замовлень, і ця технологія буде відключена у всіх ресторанах, які наразі її тестують, не пізніше 26 липня 2024 року», — заявив McDonald’s.
У McDonald’s також заявили, що впевнені в тому, що ця технологія залишиться частиною майбутнього компанії. Це рішення було прийнято на тлі занепокоєння щодо потенційного впливу штучного інтелекту на робочі місця та робочі процеси.