McDonald’s попросив ChatGPT назвати найвідоміший бургер у світі
08 Чер 2023, 15:54

McDonald’s попросив ChatGPT назвати найвідоміший бургер у світі

Рецепт бургера залишається незмінним відтоді, як він з’явився в меню наприкінці 60-х років.

McDonald’s використав штучний інтелект у своїй останній кампанії.

Коли бренд запитав ChatGPT, який бургер є найвідомішим у світі, відповідь була однозначною. Чат-бот відповів, що, хоча в світі є й інші відомі бургери, Біг Мак, швидше за все, є найбільш впізнаваним у всьому світі. Іншими словами, це був «A.I’m Lovin’ It».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Біг Мак – єдиний сендвіч McDonald’s, який продається в усьому світі, пропонуючи один і той самий рецепт з року, коли він з’явився в меню, – говорить Серджіо Елеутерьо, директор з маркетингу McDonald’s у Бразилії. – Це культовий сендвіч, який завоював прихильність споживачів і продовжує дарувати нашим клієнтам смачний досвід у поєднанні з унікальними та незабутніми моментами. Не дивно, що це також улюблений сендвіч ШІ».

Реклама була створена агентством Galeria.ag і буде доповнена веселою активацією поза домом, коли відповідь ChatGPT буде виглядати як булочка, котлета і салат.

Філ Дайджо, креативний виконавчий директор Galeria.ag, додав: «Ми шукали найпростіший спосіб дослідити штучний інтелект, навіть у візуальній частині кампанії, щоб зберегти простоту та підкреслити відповідь ChatGPT. Зрештою, якщо навіть робот стверджує, що Біг Мак є культовим, ми не повинні ігнорувати цей результат».

Розкажіть друзям про новину