08 Чер 2023, 15:54

McDonald’s попросив ChatGPT назвати найвідоміший бургер у світі

Рецепт бургера залишається незмінним відтоді, як він з’явився в меню наприкінці 60-х років.

McDonald’s використав штучний інтелект у своїй останній кампанії.

Коли бренд запитав ChatGPT, який бургер є найвідомішим у світі, відповідь була однозначною. Чат-бот відповів, що, хоча в світі є й інші відомі бургери, Біг Мак, швидше за все, є найбільш впізнаваним у всьому світі. Іншими словами, це був «A.I’m Lovin’ It».

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

«Біг Мак – єдиний сендвіч McDonald’s, який продається в усьому світі, пропонуючи один і той самий рецепт з року, коли він з’явився в меню, – говорить Серджіо Елеутерьо, директор з маркетингу McDonald’s у Бразилії. – Це культовий сендвіч, який завоював прихильність споживачів і продовжує дарувати нашим клієнтам смачний досвід у поєднанні з унікальними та незабутніми моментами. Не дивно, що це також улюблений сендвіч ШІ».

Реклама була створена агентством Galeria.ag і буде доповнена веселою активацією поза домом, коли відповідь ChatGPT буде виглядати як булочка, котлета і салат.

Філ Дайджо, креативний виконавчий директор Galeria.ag, додав: «Ми шукали найпростіший спосіб дослідити штучний інтелект, навіть у візуальній частині кампанії, щоб зберегти простоту та підкреслити відповідь ChatGPT. Зрештою, якщо навіть робот стверджує, що Біг Мак є культовим, ми не повинні ігнорувати цей результат».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео