McDonald’s перетворив сміття на золоті прикраси
22 Сер 2022, 13:24

McDonald’s перетворив сміття на золоті прикраси

Прагнучи боротися з проблемами, які викинута упаковка може створити на околицях ресторанів у Нідерландах, McDonald’s почав займатися вторинною переробкою, використовуючи своє власне фірмове сміття для створення ексклюзивної колекції ювелірних виробів.

У рамках кампанії, створеної агентством TBWA\Neboko, мережа ресторанів фаст-фуду представила лімітовану колекцію золотих та позолочених прикрас, зроблених із справжнього сміття. У ній представлені сережки, зроблені з контейнерів для соусу з-під картоплі фрі, та кільце з коробки з-під Біг Мака. І єдиними людьми, яким пощастить носити ці прикраси, будуть ті, хто викидає свої відходи у відро для сміття.

Золоті вироби були створені у співпраці з голландським сімейним бізнесом De Vaal, який має досвід шести поколінь у перетворенні сміття на прикраси.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представлений також телевізійний ролик «Litter and Glamour», дія якого розгортається на червоній килимовій доріжці біля ресторану McDonald’s.

Дарре ван Дейк, головний креативний директор TBWA\Neboko, заявив: «Перетворення, здавалося б, марних речей, які ви знайдете на вулицях, на цінні прикраси, дуже вражаюче. Особливо, коли ви спонукаєте людей викидати свої відходи у відро для сміття — і у вас є шанс повернути їх назад у вигляді обмеженої колекції прикрас McDonald’s».

Кампанія триватиме у Нідерландах до 12 вересня. Щоб взяти участь у конкурсі, клієнти повинні викидати своє сміття у спеціальний золотий кошик у ресторанах. Ті, хто це робить, автоматично стають учасниками. Потім працівники ресторанів визначають переможців.

Розкажіть друзям про новину