McDonald’s перетворив сміття на золоті прикраси
22 Сер 2022, 13:24

McDonald’s перетворив сміття на золоті прикраси

Прагнучи боротися з проблемами, які викинута упаковка може створити на околицях ресторанів у Нідерландах, McDonald’s почав займатися вторинною переробкою, використовуючи своє власне фірмове сміття для створення ексклюзивної колекції ювелірних виробів.

У рамках кампанії, створеної агентством TBWA\Neboko, мережа ресторанів фаст-фуду представила лімітовану колекцію золотих та позолочених прикрас, зроблених із справжнього сміття. У ній представлені сережки, зроблені з контейнерів для соусу з-під картоплі фрі, та кільце з коробки з-під Біг Мака. І єдиними людьми, яким пощастить носити ці прикраси, будуть ті, хто викидає свої відходи у відро для сміття.

Золоті вироби були створені у співпраці з голландським сімейним бізнесом De Vaal, який має досвід шести поколінь у перетворенні сміття на прикраси.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Представлений також телевізійний ролик «Litter and Glamour», дія якого розгортається на червоній килимовій доріжці біля ресторану McDonald’s.

Дарре ван Дейк, головний креативний директор TBWA\Neboko, заявив: «Перетворення, здавалося б, марних речей, які ви знайдете на вулицях, на цінні прикраси, дуже вражаюче. Особливо, коли ви спонукаєте людей викидати свої відходи у відро для сміття — і у вас є шанс повернути їх назад у вигляді обмеженої колекції прикрас McDonald’s».

Кампанія триватиме у Нідерландах до 12 вересня. Щоб взяти участь у конкурсі, клієнти повинні викидати своє сміття у спеціальний золотий кошик у ресторанах. Ті, хто це робить, автоматично стають учасниками. Потім працівники ресторанів визначають переможців.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео