McDonald’s довів, що найкращим друзям не потрібно нагадувати про своє замовлення
26 Лип 2024, 11:52

McDonald’s довів, що найкращим друзям не потрібно нагадувати про своє замовлення

Австрійський McDonald’s запустив нову інтегровану бренд-кампанію, що підкреслює силу фаст-фуд мережі, коли мова йде про те, щоб налагоджувати зв’язки та піднімати настрій своїм клієнтам.

Кампанія «Best Friends», створена агенцією DDB Vienna, включає ролик про подорож замовлення в McDonald’s, де всі учасники групи, окрім одного, поділились своїм вибором меню з другом, який прямує до мережі ресторанів.

Один із друзів, що залишився, намагався наздогнати його, щоб пояснити свій вибір страв. Проте виявилось, що найкращий друг весь час знав, яку страву він вибере.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Окрім телебачення, кампанія охоплює радіо, диджитал та соціальні медіа.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео