McDonald’s довів, що найкращим друзям не потрібно нагадувати про своє замовлення
26 Лип 2024, 11:52

McDonald’s довів, що найкращим друзям не потрібно нагадувати про своє замовлення

Австрійський McDonald’s запустив нову інтегровану бренд-кампанію, що підкреслює силу фаст-фуд мережі, коли мова йде про те, щоб налагоджувати зв’язки та піднімати настрій своїм клієнтам.

Кампанія «Best Friends», створена агенцією DDB Vienna, включає ролик про подорож замовлення в McDonald’s, де всі учасники групи, окрім одного, поділились своїм вибором меню з другом, який прямує до мережі ресторанів.

Один із друзів, що залишився, намагався наздогнати його, щоб пояснити свій вибір страв. Проте виявилось, що найкращий друг весь час знав, яку страву він вибере.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Окрім телебачення, кампанія охоплює радіо, диджитал та соціальні медіа.

Розкажіть друзям про новину