Майк Тайсон змінив своє прізвисько у рекламі бренду засобів особистої гігієни
28 Бер 2025, 11:20

Майк Тайсон змінив своє прізвисько у рекламі бренду засобів особистої гігієни

Легендарний боксер-важковаговик Майк Тайсон якось зауважив, що «всі мають план, поки не отримають по пиці». Це спостереження відобразило його грубувате, але cаркастичне почуття гумору, а також його досвід. За 20-річну кар’єру, яка налічує 58 професійних боїв, Тайсон отримував удари в обличчя. І не раз.

Окрім хорошого лікаря, Тайсону, безумовно, не завадив би хороший зволожуючий крем. І він його знайшов. У рамках одного з найдивніших партнерств між брендом і спортсменом — навіть для бренду, який відомий тим, що робить дивні речі — «Залізний Майк» став обличчям дебютної колекції Total Moisture Collection від виробника засобів особистої гігієни Dr. Squatch.

У ролику Тайсон з’являється перед камерою і заявляє: «Відтоді, як я перейшов на Dr. Squatch, всі звуть мене Вологий Майк», а потім промовляє свою фірмову репліку про удар по пиці, але фраза має трохи інший кінець: «У всіх є план, поки вони не усвідомлюють, що приймають душ із синтетичними миючими засобами».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel