Математичні формули та хімічні символи використали у ребрендингу компанії майбутнього
09 Січ 2024, 13:37

Математичні формули та хімічні символи використали у ребрендингу компанії майбутнього

Київська креативна студія twid зробила ребрендинг компанії майбутнього з Лондона Neurons Lab. 

Neurons Lab — це британська R&D компанія з українським корінням. Вона займається дослідженнями та розробкою у сфері штучного інтелекту та допомагає новаторам пришвидшити розробку та запуск продуктів. У проєктах Neurons Lab перетинається бізнес, фундаментальні науки (медицина, фізика, хімія, біологія) та технології. 

Студія twid розробила для компанії нову айдентику та сайт. У дизайні поєднали технологічний прогрес із науковою методичністю та акуратністю, відображаючи природу компанії. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Для нас Neurons Lab — це зразкова компанія майбутнього. Від продукту до підходів і структури — максимально гнучкої, адаптованої до надшвидкого масштабування. Ми допомогли їм створити продуману, експресивну та структуровану візуальну мову, шукаючи образ в науково-технологічно-романтичному напрямку. Хто сказав, що наука не може бути поетичною? Наші методи були нетрадиційними, а часом і радикальними, особливо в тому, як ми підходили до роботи із матеріалами бренду, сторітелінгом і презентацією.
команда twid

Логотип із першою літерою, розташованою трохи нижче під основною лінією — це алюзія до світу формул. Скорочена версія логотипа нагадує символ із хімічної таблиці, чим посилює наукову асоціацію. Цю ж ідею продовжують заголовки на сайті — їх креативники перетворили у математичні формули. 

Ми почали створювати айдентику прямо на головній сторінці сайту, як основному носії та не брали ніякі інші формати в роботу, поки не закінчили концепт головної. Цей підхід, хоч і складний, дозволив створити більш масштабовану візуальну мову і призвів до неочікуваних рішень в дизайні.
команда twid

Функціональні потреби дизайн-системи, як-от використання блюру, перетворилися на важливі естетичні елементи загального стилю. Інноваційність компанії підкреслили використанням градієнтів на монохромному тлі. Дизайнери використали генеративну й традиційну графіку, аби краще показати структуру продуктів Neurons Lab. Це допомогло підкреслити важливість їх наукових та технологічних рішень. 

Розкажіть друзям про новину