Київська креативна студія twid зробила ребрендинг компанії майбутнього з Лондона Neurons Lab.
Neurons Lab — це британська R&D компанія з українським корінням. Вона займається дослідженнями та розробкою у сфері штучного інтелекту та допомагає новаторам пришвидшити розробку та запуск продуктів. У проєктах Neurons Lab перетинається бізнес, фундаментальні науки (медицина, фізика, хімія, біологія) та технології.
Студія twid розробила для компанії нову айдентику та сайт. У дизайні поєднали технологічний прогрес із науковою методичністю та акуратністю, відображаючи природу компанії.
Логотип із першою літерою, розташованою трохи нижче під основною лінією — це алюзія до світу формул. Скорочена версія логотипа нагадує символ із хімічної таблиці, чим посилює наукову асоціацію. Цю ж ідею продовжують заголовки на сайті — їх креативники перетворили у математичні формули.
Функціональні потреби дизайн-системи, як-от використання блюру, перетворилися на важливі естетичні елементи загального стилю. Інноваційність компанії підкреслили використанням градієнтів на монохромному тлі. Дизайнери використали генеративну й традиційну графіку, аби краще показати структуру продуктів Neurons Lab. Це допомогло підкреслити важливість їх наукових та технологічних рішень.