Математичні формули та хімічні символи використали у ребрендингу компанії майбутнього
09 Січ 2024, 13:37

Математичні формули та хімічні символи використали у ребрендингу компанії майбутнього

Київська креативна студія twid зробила ребрендинг компанії майбутнього з Лондона Neurons Lab. 

Neurons Lab — це британська R&D компанія з українським корінням. Вона займається дослідженнями та розробкою у сфері штучного інтелекту та допомагає новаторам пришвидшити розробку та запуск продуктів. У проєктах Neurons Lab перетинається бізнес, фундаментальні науки (медицина, фізика, хімія, біологія) та технології. 

Студія twid розробила для компанії нову айдентику та сайт. У дизайні поєднали технологічний прогрес із науковою методичністю та акуратністю, відображаючи природу компанії. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Для нас Neurons Lab — це зразкова компанія майбутнього. Від продукту до підходів і структури — максимально гнучкої, адаптованої до надшвидкого масштабування. Ми допомогли їм створити продуману, експресивну та структуровану візуальну мову, шукаючи образ в науково-технологічно-романтичному напрямку. Хто сказав, що наука не може бути поетичною? Наші методи були нетрадиційними, а часом і радикальними, особливо в тому, як ми підходили до роботи із матеріалами бренду, сторітелінгом і презентацією.
команда twid

Логотип із першою літерою, розташованою трохи нижче під основною лінією — це алюзія до світу формул. Скорочена версія логотипа нагадує символ із хімічної таблиці, чим посилює наукову асоціацію. Цю ж ідею продовжують заголовки на сайті — їх креативники перетворили у математичні формули. 

Ми почали створювати айдентику прямо на головній сторінці сайту, як основному носії та не брали ніякі інші формати в роботу, поки не закінчили концепт головної. Цей підхід, хоч і складний, дозволив створити більш масштабовану візуальну мову і призвів до неочікуваних рішень в дизайні.
команда twid

Функціональні потреби дизайн-системи, як-от використання блюру, перетворилися на важливі естетичні елементи загального стилю. Інноваційність компанії підкреслили використанням градієнтів на монохромному тлі. Дизайнери використали генеративну й традиційну графіку, аби краще показати структуру продуктів Neurons Lab. Це допомогло підкреслити важливість їх наукових та технологічних рішень. 

Розкажіть друзям про новину