Згідно з останнім дослідженням бренду сексуального здоров’я Lovehoney, 16% людей у Великій Британії оцінюють свою сексуальну освіту як жахливу.
У відповідь на ці дані бренд сексуального здоров’я хоче розвінчати найпоширеніші міфи про секс і кинути виклик неадекватним знанням нації.
Кампанія включає запуск чотирьох диджитал білбордів у Лондоні, які висвітлюють деякі з найпоширеніших міфів про секс.
На одному з бордів написано: «Ні, мастурбація не впливає на зір». QR-код на кожній рекламі веде на цільову сторінку консультаційного хабу Lovehoney, де користувачі можуть переглянути короткі інформаційні відео.
Представник Lovehoney сказав: «Кампанія має на меті не лише навчати, а й кидати виклик. Мета Lovehoney — допомогти людям знайти своє сексуальне щастя, яке є результатом гарної сексуальної освіти.
Наше дослідження показало, що Великобританія навіть не отримує цього, не кажучи вже про те, що її не навчають таким речам, як задоволення, тому нам довелося бути сміливими в цій кампанії, одночасно переосмислюючи деякі з найбільш важливих тем».
Білборди будуть розміщені з 4 по 17 вересня.
Раніше Lovehoney вже стикався з застереженнями від ASA за білборд із зображенням кляпа і послання принцу Гаррі.
Як наслідок, ці білборди мають бути ще більш витонченими і показуються лише після 19:00 і подалі від шкіл.