Бренд запальничок BIC знову залучив репера Snoop Dogg та телеведучу Марту Стюарт для просування своєї запальнички EZ Reach.
У ролику «Camping with BIC EZ Reach Lighters» дует відпочиває біля багаття, розкішно запалюючи свічки в лісі. Посеред спокійної обстановки Snoop помічає, що одна зі свічок згасла, і просить Марту подати йому EZ Reach. Він запалює свічки, демонструючи, як довга ручка запальнички дозволяє тримати пальці подалі від полум’я, незалежно від того, що ви запалюєте.
«Camping with BIC EZ Reach Lighters» — це новий ролик із серії реклами за участю Snoop і Марти для бренду. Це партнерство стало видатним прикладом cелебриті-маркетингу, яке допомогло виробнику запальничок охопити молодшу, культурно обізнану аудиторію.
Команда BIC подвоїла зусилля цього дуету не без підстав, оскільки залучення Стюарт та Snoop виявилося ефективним.
Завдяки минулим проєктам, серед яких вечеря на тему канабісу «BIC EZ Reach Supper Club with SWED», а також лімітовані серії, такі як чохли для запальничок «Hold the Phone» і сумки через плече «Best Buds», BIC досяг значних результатів.