Bic, креатор запальнички EZ Reach Lighter, хоче створити відповідний настрій своєю новою кампанією «The Slow Burn Sessions» за участю зірок, які люблять покурити: репера Snoop Dogg, Віллі Нельсона, а також бізнесвумен Марти Стюарт.
Опубліковані на YouTube сеанси Повільного Горіння обіцяють марафон приємних відчуттів, що триватиме рівно 4 години 20 хвилин. Це як затягування, яке ніколи не закінчується, або, принаймні, до тих пір, поки не з’явиться відчуття голоду.
Кожна з трьох сесій включає кадри, де Снуп, Стюарт і Нельсон демонструють свої улюблені способи запалити (спойлер: Снуп запалює свою улюблену миску зі свічками, Стюарт розігріває каструлю для фондю, а Віллі запалює свою улюблену свічку з трав’яним ароматом).
Марта Стюарт прокоментувала: «Було дуже весело співпрацювати з моїми добрими друзями з Bic, щоб поширити трохи святкового настрою напередодні 420-го року. Запальничка Bic EZ Reach — це мій перевірений аксесуар для каструль, зокрема, для фондю».
10 квітня кантрі-зірка Нельсон сам натякнув на серіал в Instagram.
Легендарне тріо не вперше бере участь у маркетингових кампаніях Bic. Минулого року вони об’єдналися для кампанії «Bic Lights up America», рекламуючи запальничку від BIC.