Snoop Dog та Марта Стюарт запустили сеанси горіння на YouTube
22 Кві 2024, 14:43

Snoop Dog та Марта Стюарт запустили сеанси горіння на YouTube

Bic, креатор запальнички EZ Reach Lighter, хоче створити відповідний настрій своєю новою кампанією «The Slow Burn Sessions» за участю зірок, які люблять покурити: репера Snoop Dogg, Віллі Нельсона, а також бізнесвумен Марти Стюарт.

Опубліковані на YouTube сеанси Повільного Горіння обіцяють марафон приємних відчуттів, що триватиме рівно 4 години 20 хвилин. Це як затягування, яке ніколи не закінчується, або, принаймні, до тих пір, поки не з’явиться відчуття голоду.

Кожна з трьох сесій включає кадри, де Снуп, Стюарт і Нельсон демонструють свої улюблені способи запалити (спойлер: Снуп запалює свою улюблену миску зі свічками, Стюарт розігріває каструлю для фондю, а Віллі запалює свою улюблену свічку з трав’яним ароматом).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://youtu.be/QK-nRezdttI

Марта Стюарт прокоментувала: «Було дуже весело співпрацювати з моїми добрими друзями з Bic, щоб поширити трохи святкового настрою напередодні 420-го року. Запальничка Bic EZ Reach — це мій перевірений аксесуар для каструль, зокрема, для фондю».

10 квітня кантрі-зірка Нельсон сам натякнув на серіал в Instagram.

Легендарне тріо не вперше бере участь у маркетингових кампаніях Bic. Минулого року вони об’єдналися для кампанії «Bic Lights up America», рекламуючи запальничку від BIC.

Розкажіть друзям про новину