Агентство MullenLowe створило особливий букет, щоб надихнути маркетингові та комунікаційні компанії наймати на роботу матерів, які прагнуть повернутися на роботу.
Використовуючи День матері, агентство надіслало іншим компаніям квіти, загорнуті в резюме кваліфікованих жінок, які шукають роботу в креативній індустрії. Це випливає з власної ініціативи MullenLowe під назвою «Momterns», започаткованої два роки тому після того, як агентство дізналось, що 1,1 мільйона жінок залишили робочі місця під час пандемії.
«Основний меседж, який ми хочемо донести, полягає в тому, що відзначення материнства має включати в себе цінування навичок, які матері привносять у робочу силу, — каже Еріка Самадані, старша віце-президентка та виконавча директорка зі зв’язків з громадськістю MullenLowe. — Ми хотіли показати, що квіти — це добре, але те, що насправді потрібно мамам, — це шанс на рівне працевлаштування. Ми вважаємо, що це більш ефективний спосіб вшанувати День матері».
«Коли багато жінок, які залишили роботу, щоб піклуватися про свої сім’ї, намагалися повернутися назад, вони зустрічали перешкоди або міцно зачинені двері, — каже Самадані. — Минуло два роки, а жінок все ще карають за те, що вони залишили роботу, щоб піклуватися про свої сім’ї. Тому ми вирішили, що настав час голосно заявити про цю проблему, викрити упередженість, що продовжує існувати, і закликати нашу індустрію визнати сильні сторони, які мами привносять у будь-яку організацію».
Резюме колишніх «матусь», які все ще шукають роботу, прикрашають букети, надані квітковим магазином Lenita by Grenita, що базується в Лос-Анджелесі. MullenLowe додала записку, у якій підкреслила, що мами заслуговують не лише на квіти, але й на реальні можливості.
Букети були надіслані мамам, які працевлаштовуються в провідні агентства, серед яких 72andSunny, Wieden+Kennedy, TBWA\Media Arts Lab, Mischief та інші.