У цей день 15 років тому почалася історія компанії MacPaw. Щоб відзначити ювілей та подякувати тим, хто підтримував і довіряв компанії всі ці роки, MacPaw запустила креативну кампанію «15 years of new firsts» про виклики перших спроб та боротьбу з тривогою нових починань.
Мета кампанії — надихнути людей наважуватися на перші кроки до своїх мрій
«15 years of new firsts» — це міжнародна креативна кампанія, мета якої — надихнути людей наважуватися на перші кроки до своїх мрій, продовжувати рух вперед попри сумніви й страхи.
Про свої реалізовані та майбутні перші кроки команда MacPaw розповіла на святковій сторінці. На сайті MacPaw заохочує аудиторію відсвяткувати шлях, який вже вдалося пройти, наважитися на нові досягнення і надихнути своїм прикладом інших.
MacPaw пропонує всім охочим стати частиною креативної кампанії та розказати, як вони долають страхи й тривоги та наважуютеся на нові починання.
На сайті компанія також залишила тизер нового «вперше» — детальніше про новий проєкт стане відомо 18 липня.
Візуальний стиль кампанії базується на ідеях експериментаторського духу, єдності команди, адаптивності бізнесу та циклічності життєвого шляху будь-якого проєкту. Основним елементом айдентики стала стрічка, яка відображає звивистий шлях вперед через безліч перших спроб зі своїми злетами та падіннями. Стрічка може працювати автономно як головний акцент, заповнюючи собою простір, а може взаємодіяти з іншими обʼєктами, органічно вплітаючись у контекст. Це дозволило використати однакову айдентику для комунікації на зовнішню та внутрішню аудиторії.
У візуальній комунікації MacPaw використовувала власний корпоративний шрифт Fixel, адже його варіативність втілює готовність команди до експериментів в межах усталених цінностей та принципів. Кольорові рішення відповідають брендбуку MacPaw.
Над створенням відео про етапи, через які проходить людина, втілюючи нову ідею в життя, працювали режисер Андрій Бут, креативний директор Кирило Сопот та команда дизайн-студії O0 Design.
«Справжнім творчим викликом було знайти форму, яка дозволила б швидко тестувати наші гіпотези та збирати відео на льоту. Тому обрали документальний підхід. Архівні матеріали, меми, інтерфейси, фотографії та відео людей, які документують свою роботу — ми зробили ставку на створення чітких візуальних символів, щоб залишити глядачам простір для інтерпретації, а не вести їх за ручку. Наша мета була передати відчуття постійного пошуку чогось нового, а не просто перерахувати список досягнень компанії», — розповідає команда O0 Design.