Люди з алергією на котів стали героями кампанії SHEBA
20 Кві 2023, 10:56

Люди з алергією на котів стали героями кампанії SHEBA

Любителі котів готові на все заради кошеняти. Перед їхньою чарівністю та милими манерами важко встояти, а їхня присутність і прихильність приносять користь і власникам домашніх тварин.

Згідно з нещодавнім опитуванням, проведеним брендом SHEBA, майже 80% батьків домашніх тварин покоління Z відчувають покращення самопочуття та самореалізації, коли заводять кошеня. Коли кошеня вмикає свою чарівність, шляху назад немає настільки, що кожен четвертий власник кота має алергію на котів і все одно не може встояти, згідно з тим же опитуванням.

Оскільки ми знаємо, що власники котів готові на все заради свого кошеняти, бренд SHEBA розширив свій асортимент вологим кормом для кошенят SHEBA PERFECT PORTIONS, тепер даючи котам будь-якого віку те, чого вони хочуть.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб відзначити перехід бренду на етап життя кошенят, бренд SHEBA запустив нову інтегровану маркетингову кампанію, в основі якої лежить розуміння того, що кожен четвертий власник кота має алергію на котів і все одно не може встояти перед нею. Розроблена спільно з AMV BBDO, креативна робота підкреслює те, що всі знають, що батьки котів зроблять все для своїх кошенят.

Креативні партнери AMV BBDO Поліна Забродська та Андре Салловіч кажуть: «Цей інсайт підтверджує, що люди готові на все заради свого кошеняти, навіть терпіти чхання, свербіж та набряки — і все це в ім’я любові. Ми хотіли відобразити цей портрет власників котів і відзначити готовність поступитися».

Кампанія включає три короткі ролики та друковану рекламу, що демонструють кошенят, які вмикають свою чарівність заради SHEBA та незламної любові своїх батьків, PR-підтримку та залучення інфлюенсерів. Реклама з’явиться на 100 зовнішніх екранах біля великих аптек у Нью-Йорку, звертаючись до власників кошенят, які, можливо, купують продукти, що допомагають боротися з алергією, і пропонуючи їм знижку на продукцію SHEBA.

Розкажіть друзям про новину